среда, 21 сентября 2016 г.

English Outside the Classroom. "Intel. Навчання для майбутнього"
Навчальний проект.
7 клас. Школа №5. м Павлоград. Україна.
Вчитель Василь Сизько.

2 сторінка.

Тема: Складова навчального проекту.
В подальшій роботі над проектом English as the World language ми будемо використовувати Підручник Англійська мова 7 клас Язык обучения Украинский Автор Несвіт А. Издательство Киев, "Генеза" Год издания 2007 Формат Pdf (електроний).
Скачать. ЧИТАТЬ УЧЕБНИК ENGLISH НЕСВИТ ОНЛАЙН:    
http://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/1139-anglijska-mova-7-klas-nesvit  
як основне джерело навчальної інформації. Перша тема, яка пропонується автором підручника: Introduction. English Outside the Classroom.
Що таке метод проектів? В нашому випадку класно- урочної системи це є робота - певна кількість занять (уроків, консультацій, самостійна домашня робота учня/учнів, презентація отриманих результатів) над темою підручника. Ця робота передбачає: 1.Набуття певних знань. 2.Розуміння учнем навіщо це йому потрібно.3.Набуття певних навичок з теми. 4.Де та в якій формі учень може застосувати та демоннструвати ці знання і свої набуті навички.
Автор підручника пропонує кінцевий результат роботи над темою у формі Project Work (вправа 6) та Self- assessment на сторінці 21. Використовуючи метод проектів ми можемо завершити роботу над темою у формі мультимедійних презентацій учнів з використанням комп'ютерних технологій.Самий простий спосіб демонстрації набутих знань та результатів досліджень це-  виготовлення постерів - "розкладушок" у формі окремих сторінок А-4, які нагадують компютерні слайди.
Кінцевий результат роботи  передбачає досягнення навчальної, розвиваючої, практично- творчої, соціо- культурної та виховної цілей та задач навчальної роботи над темою.
Основні етапи роботи над темою.
Створення Учнівського Портфоліо навчального проекту English as the World language. 
Електронне «Портфоліо» для життя, творчості та кар’єри.
https://sites.google.com/site/happyenglish05/moa-rabota
Що таке Портфоліо? Це перш за все письмові роботи учнів над темою. Для учнів сьомого класу може бути запропоновано два вида Портфоліо: електронний та письмовивий.
Електронний передбачає створення на компютері спеціальної папки, де будуть зберігатися поточні  та завершальні роботи учня над темою ( електронний слоник- глосарій нової лексики, письмові вправи з підручника, надруковані твори за темою та підтемою- публікації, мультимедійні презентації, та сам план проекту).Демонстрація роботи учня може бути представлена на мультимедійній дошці за допомогою електронного носія інформації- флешки. Бажано створити Блог учня, що дозволить іншим учасникам проекту та користувачам Інтернету спостерікати за роботою автора. Перевага Електронного Портфоліо полягає в тому, що учень впродовж довгого часу може доповнювати, створювати, редагувати, видаляти, зберігати та презентувати його зміст. Практичне втілення даної роботи було досягнуто мною в роботі Англомовного клубу в даній школі. На жаль, не всяка адміністрація школи підтримує даний вид діяльності із- за ускладнення форми контролю за навчальним процесом учня в цілому.
Письмовивий вид Портфоліо- традиційний вид роботи та контролю за навчальною діяльністю учня. Це- перш за все - робочий зошит та словник учня.Якщо в зошиті учень виконує всі класні та домашні роботи, то словник за методом проектів, посильною та кропіткою допомогою вчителя, набуває зовсім іншого значення. Він стає інформаційним  Банком даних роботи над темою. Для творчо- працюючих вчителів це не є новиною. Творче ведення словника впродовж пя'ти років навчання (7-11 класи) дозволяє учневі набути до 3-5 тисяч активного та пасивного запасу лексики, написати до 50- 70 творів з різних тем та підійти добре підготовленим до ЗНО.
Поєднання двох видів Портфоліо дозволяє учневі не лише отримувати нові якісні знання, але і позиціювати себе в інформаційному просторі як високоосвідчену, конкурентно- спроможну особистість на ринку праці, на що і розрахована як раз одна з видів діяльгості -Метод Проектів.
План навчального проекту. 
Стосовно першої теми підручника  Introduction. English Outside the Classroom  план навчального проекту з даної теми є не чим іншим, як наявністю всіх вправ та завдань з теми, розпочинаючи та закінчуючи  сторінками.4-21.Але в противагу традиційному підходу та ролі вчителя метод проектів реалізує основну ціль навчання в сучасній школі - мотивацію до навчання, де авчальний процес орієнтований на особистість учня, який стоїть в центрі навчального проекту та навчальної діяльності.
 Складові Плану навчального проекту. 
1. Формування Ключового та Тематичних питань( іншими словами - тези, твердження).   Дані питання представлені в підручнику вправою1 стр. 12, як основні, стосовно даної теми. Кінцевий результат роботи та відповіді на питання наявні в таблиці самооцінювання Self-assessnent стр.21.Вся робота з даної теми, вправи (аудіювання, читання, письмо, говоріння) як раз і передбачає досягнення кіцевої мети- формування навичок і умінь застосувати набуті знання. Ключове та тематичні питання (тези, твердхення) можна сформувати за основними підтемами в поурочній діяльності в такому порядку:1.Lesson 6.English is the World Language. 2.Lesson 5. Extracurricular Activities. 3.Lesson 7.At the summer School of English. 4.Lesson3-4 My English- Speaking Pen-friend. 5.Lesson 8. We Learn English.та кінцева, що підводить підсумок всієї роботи 6.We Are the World. Пізніше учні побудують і створять мультимедійні презентації, використавши дані назви підтем як заголовки слайдів для неї.
2.Створення учнівської публікації.
Форма учнівської публікації ( інформаційний бюлетень, буклет та Word Document) може бути представлена у формі як електронного варіанту, так і письмового повідомлення в залежності від навичок володіння компютерними технологіями, та наявності компютера в учнів. Учнівські публікації зберігаються в Портфоліо учня, та будуть основою для стврорення мультимедійної презентації. Приклади публікацій представлені в підручнику  у формі текстів, відповідають поставленим навчальним цілям та розкриваютьКлючове і тематичні питання.
Наприклад: Вправа 1 стр.12 текст- розкриває тематичне питання, чому важливо вивчати англійську мову. Вправа 3 стр.13- чому англійська мова є мовою багатьох людей у світі. А вправа 5 стр.14- як покращити свої мовні та навички спілкування англійською мовою. Всі ці вправи з автентичними текстами є зразками публікацій. А завдання учнів - дослідити їх, та оформити належним чином за допомогою програми Microsoft Publisher.Роль вчителя в даній діяльності учнів полягає не в традиційному  поурочному контролі за видами мовленевої діяльності, а в розробці Форми і критеріїв оцінювання діяльності учнів по створенню публікації.
3.Створення учнівської мультимедійної презентації та вебсторінки.
Как создать ученическую мультимедийную презентацию.
https://sites.google.com/site/happyenglish05/moa-rabota
Учнівська мультимедійна презентація підводить підсумок всієї кропіткої роботи учня над попередніми етапами роботи за темою проекту.
Опрацьована лексика і граматика теми, прочитані, перекладені та розібрані тексти в підручнику, виконані всі письмові вправи, написані міні твори- публікації, зроблені іх усні перекази, залучені види як монологічної так і діалогічної форми спілкування.. Дотримано всіх видів мовленевої діяльності.
Тому створення та захист  учнівської мультимедійної презентації є підведенням підсумків роботи над темою проекту за допомогою програми Microsoft PowerPoint.
В нашому випадку  учні легко побудують і створять мультимедійні презентації, використавши назви підтем як заголовки слайдів для неї, а публікації як словесне наповнення вмісту слайдів презентації. Роль вчителя на цьому єтапі полягає в розробці критеріїв оцінювання, сценарію і структури презентації, яка повинна бути зазделегідь поміщена  в Портфоліо проекту.
Висновки
.Працюючи над темою проекта, який накладений на зміст теми підручника, вчитель та осбливо учні повинні розуміти над яким навчальним матеріалом (лексичним і граматичним, публікацією і презентацією)  вони працюють і задля чого вони це роблять. Це допоможе краще розуміти визначені навчальні цілі роботи над темою, які представлені автором підручника А.Несвіт.в таблиці самооцінювання стр.21 навичок і вмінь з запропонованої теми "Introduction. English Outside the Classroom".

Комментариев нет:

Отправить комментарий