суббота, 9 сентября 2017 г.

Лучшие учителя Украины. Английский язык. Победители конкурса. 
Global Teacher Prize Ukraine 2017.
Шановні колеги, вчителі англійської мови, щиро вітаю з перемогою TOP 20. Ваша перемога в конкурсі є найкращим зразком самовідданої праці в сучасній школі, прикладом для наслідування багатьма учителями в Україні. Ваші анкети, по праву, можна вважати методичними рекомендаціями для становлення та професійного росту учителя Української школи. А сам конкурс - справедливим та найкращим підсумком роботи вчителів України, який позбавляє заздрощів, та вказує на ту титанічну працю та шлях до вершин педагогічної майстерності педагога.
Василь Сизько. Павлоград.
Наталія Наддур - вчителька англійської мови та економіки з Києва, яка спробувала себе в ролі інженера-будівельника, але закохалася в професію вчителя.Вона змогла привезти в гімназію «Консул» досвід, який отримала за час навчання у філіалі Мічиганського університету м. Бейрут, викладання фізики в американському коледжі в Лівані та досвід із Італії.
Пані Наталія прищеплює своїм учням правило трьох «R» : Respect for yourself ( повага до себе), respect for others (повага до інших) та responsibility for all your actions (відповідальність за всі свої вчинки). Вона ніколи не ставить оцінок за домашні завдання📰, хоча завжди їх перевіряє, аналізує помилки й цим спонукає учнів вчитися не заради оцінок, а заради знань.Можливо, саме цей підхід забезпечив 100% вступ учнів у виші та те, що випускники її класу складають міжнародні мовні іспити Cambridge ESOL Exams FCE здебільшого на рівень В2 🇬🇧.Сидіти на одному місці - це не про пані Наталію. Крім викладання англійської мови та економіки вона вже два роки поспіль є успішним керівником шкільної команди ЮІР – юні інспектори руху.
Щодня вона розвивається й намагається розвивати інших, у тому числі вчителів. З метою формування професійно - адаптованого компетентного молодого вчителя Наталією Наддур було розроблено методичний проект : «Менеджмент набуття професійної компетенції». Він допомагає молодим вчителям адаптуватися в колективі, сприяє формуванню творчої індивідуальності вчителя та розвиває творчий потенціал молодих педагогів.
Для розвитку майбутніх громадян світу пані Наталія використовує власну технологію навчання "VITAL SKILLS OF COLLABORATION", головні засади якої: лінгвістична здогадка, полілінгвізм, вдумливе читання тексту, створення власних сайтів, ведення блогів і зйомка відеопрезентацій учнями. Її учні щоденно читають Daily Mail, New York Times, Guardian, вміють ставити запитання, виступати публічно, володіють голосом, використовують мову тіла та жестів, можуть змістовно продіагностувати текст, використовують теги й маркери.
лайків.
https://www.facebook.com/pg/GlobalTeacherPrizeUkraine/posts/
Владислав Качур  - учитель англійської та німецької мови з Вінниці, який став багатодітним шкільним татусем для 84 своїх учнів гімназії № 6 Вінницької міської ради. Він бачить у своїх учнях обдарованих особистостей, які мають безліч талантів, і допомогає розкрити їх кожному учню.
Пан Владислав наполегливо працює з усіма учнями, не розділяючи на обдарованих чи посередніх, і це дає свої плоди у вигляді: перемог на олімпіадах, участі в наукових дослідженнях МАНу, його учні є призерами та дипломантами Всеукраїнських конкурсів з англійської мови «Гринвіч» та «Пазл, 100% з них вступають у виші.
Результатом його перших напрацювань стала розробка електронних навчальних засобів з англійської мови, зокрема електронного посібника з країнознавства «Welcome to the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland»🇬🇧, а також електронних посібників для 5 класу «English with Pleasure» та «Deutsch mit Spaß» за новою навчальною програмою. Також креативним вчителем розроблена база комп’ютерних дидактичних ігор, що дозволяють вводити елементи гейміфікації на уроках.
Крім традиційних засобів ІКТ (Computer Assisted Language Learning) пан Владислав використовує популярні серед школярів мобільні засоби зв’язку (Mobile Assisted Language Learning), веде власний блог та сторінку в Facebook . А розробка та застосування вправ, анкетувань й опитувальників на базі інтернет-платформ Kahoot та LearningApps дозволяють урізноманітнити навчальний процес і значно підняти учнівську мотивацію.
Елементи неформального навчання, такі як гра, енерджайзер (емоційна зарядка), застосування арт-терапії та вправ практичного застосування (основний принцип неформальної освіти «Learning by Doing» - «Навчання через виконання»), не тільки створюють сприятливе психологічне середовище, а й залучають у процес навчання когнітивну та афективну сфери учнів. Саме тому на його уроках діти роблять мандали (створення малюнків піском), співають, грають і навіть готують їжу й здобувають навички 21 століття - готують публічні виступи різного типу різноманітної тематики.
Пан Владислав - член ГО Вінницький регіональний центр інформації „Креатив” та активний учасник міжнародних проектів у межах програми ЄС «Молодь в дії» («Ерасмус +»). Завдяки участі в освітній поїздці до Греції від міжнародного видавництва «Express Publishing» йому вдалося забезпечити кафедру іноземних мов сучасними підручниками та посібниками для вчителів у 2016 році.
Наразі Владислав Качур працює над темою «Інноваційні технології як засіб гуманізації навчального процесу при вивченні іноземних мов», у межах якої досліджує поєднання ІКТ із процесом гуманізації навчання, а також проблему підвищення цифрової грамотності своїх учнів відповідно до концепції ЄС DigComp.
https://www.facebook.com/pg/GlobalTeacherPrizeUkraine/posts/
Людмила Желєзняк - вчителька англійської мови з Верхнього Рогачика Херсонської області, яка вирішила стати вчителем, щоб передавати наукові знання дітям, навчати їх здорового способу життя й виховувати здорову націю. Вона підтримує співробітництво в навчальному процесі й приділення особливої уваги кожному учню.
Шлях пані Людмила вибрала дуже методичний. У 1998 році вона стала регіональним переможцем україно-американської програми у викладанні англійської мови та країнознавства TEA Program, наступного року взяла участь у програмі Teaching English and American Studies і стала Національним переможцем. Щоб ще більше вмотивувати учнів та стимулювати колег, вчителька вирішила працювати в програмі SSEP (Secondary School Exchange Program, програма обміну шкіл) і отримала грант від American Councils «Обмін спеціалістами та проектами для школярів». Пізніше прогресивна вчителька отримала міні-грант для створення Ресурсного центру в селищі, осередок якого знаходився в її школі. До того ж, Верхньорогачицька загальноосвітня школа №1 неодноразово приймала американських учителів із групами учнів для навчання та обміну методичним і педагогічним досвідом. Уся громада селища долучилася до виховання дітей Америки.
Ця талановита агентша освітянських змін навчає 6 зовсім різних класів і має унікальний підхід до кожного з них. Із другокласниками вони граються, створюють віртуальні подорожі, мріють, уявляють - маленькі учні захоплюються й не помічають, як навчаються, пізнають, досліджують.
Учні старших класів беруть участь у Всеукраїнських конкурсах з англійської мови Грінвіч, Пазли, весняній та осінній сесії олімпіад з англійської мови, приносячи собі та рідній школі золоті, срібні, бронзові сертифікати та сертифікати Учасника конкурсів. Уже понад 30 учнів є переможцями міжнародних програм і конкурсів.
У своїй інноваційній роботі пані Людмила орієнтуюється на виклики часу й вимоги суспільства. Вона застосовує найефективніші методики:
⁃суспільної роботи (Learning by Serving),
⁃колективної взаємодії,
⁃повного фізичного реагування (Total Physical Response),
⁃ комунікативного навчання (Communicative Approach),
⁃ предметно-мовного інтегрованого навчання (Content and Learning Integrated Learning- CLLIL).
У 2016 навчальному році школа підтримала програму «Вчителі англійської мови - агенти змін», розроблену Британською Радою та громадською ініціативою Go Global у межах національної кампанії «Україна Speaking». Людмила Желєзняк взяла участь у програмі, успішно подолала всі конкурсні випробування, тренінги, аналіз тренінгів тренерами Британської Ради, навчалася за програмою Європейських стандартів і стала тренером - наставником для колег, провела 40 навчальних годин тренінгу для 16 вчителів англійської мови у своєму районі.
Дев’ять років праці над розвитком міжнародного співробітництва з представниками освіти США та учнівською молоддю, накопичення досвіду спілкування, громадянського виховання та участь у ряді міжнародних проектів зробили непересічний внесок до вчительської професії.
У результаті її роботи з тихого, спокійного, типового українського селища Верхній Рогачик перетворився на центр міжнародного співробітництва в освітній галузі, крім того були відремонтовані дороги, школи, з’явився квітучий парк, майданчики для дітей, два фонтани, дитяче кафе..
https://www.facebook.com/pg/GlobalTeacherPrizeUkraine/posts/
Надія Вовченко - вчителька англійської мови та літератури, яка стала вчителем 17 років назад, щоб допомагати дітям розкривати свій потенціал, таланти, наближатися до своїх мрій, ставити реальні цілі та досягати їх.
Пані Надія постійно вдосконалює свої навички та розширює кругозір. Вона обмінюється досвідом із колегами з Європи та світу в межах міжнародних програм eTwinning Plus, Education Beyond Borders, British Council Schools online, ePals, пройшла курс лідерства від професора МакЛоскі в Університеті Бесел, США. У квітні розпочала партнерство з системою шкіл МОФЕТ в Ізраїлі. А бути професійним «агентом змін» її навчили тренери Британської Ради в рамках проекту «Учителі англійської мови-агенти змін».
Цього року далекоглядна вчителька пройшла 3-місячний Кембриджський курс для вчителів (ТКТ) і 4 онлайн-курси Британської Ради для вчителів, закінчила 8-тижневий Американський курс AE Е-Teacher із результатом 98% і була обрана фасилітатором міжнародної онлайн-платформи для вчителів AE Е-Teacher (для чого теж пройшла відповідний онлайн-курс) й успішно завершила 13-тижневу міжнародну програму для вчителів PISA4u.
Вона є прикладом для своїх учнів і заряджає їх власним позитивом й активністю. Її учні показують результат у 199 балів на ЗНО з англійської мови, навчаються в найкращих університетах України, Польщі та Канади. Пані Надія з учнями - учасники багатьох проектів і грантів. Одна її учениця отримала грант від Ґете-Інституту в Німеччині на 3 тижні навчання в Швебішхалі за екологічний відеопроект, який вони підготували. Вони переможці й призери багатьох конкурсів: «Проект року в Україні» від eTwinning Plus, Європейський конкурс “Europe Helps- Does Europe Help?”. У травні 2017 року їхній проект було обрано «Найкращим проектом місяця». Три проекти були обрані «Найцікавішими».
Відчуваючи жагу до всього нового та цікавого, невгамовна вчителька слідкує за інноваційними й ефективними освітніми практиками та застосовує актуальні й найкращі саме для своїх учнів.
Персоналізація навчання та врахування індивідуальних особливостей кожного учня - основний принцип викладання пані Надії. Вона надає дітям певну автономію у виборі групи, способів, технік і часу виконання завдань, практикує роботу в групах, парах, індивідуальну роботу. Для підтвердження ефективності використання цих методик вони з колегами з Болгарії та Нігерії провели дослідження й виклали висновки в роботі в межах міжнародної програми PISA4U (https://issuu.com/nadia52/docs/our_teaching_resource_pdf).
Її учні знімають відео, проводять акції, беруть інтерв’ю в спільноти - у такий спосіб відбувається інтегрування немовних предметів у вивчення мови. При цьому іноземна мова є інструментом у їхньому вивченні (CLIL), тобто учні мають змогу спостерігати, описувати й аналізувати природні, фізичні, хімічні явища з реального життя англійською мовою. Доказом ефективності даної методики є отримані ними 5 Національних та 3 Європейських знаки якості за проекти eTwinning.
Щороку влітку вчитель-новатор організовує музичні та мовні табори для 150-200 учнів, у яких викладають учителі музики й англійської мови з Америки.
Вона залучає іноземних партнерів до волонтерської діяльності.:
https://www.facebook.com/pg/GlobalTeacherPrizeUkraine/posts/

Комментариев нет:

Отправить комментарий