воскресенье, 29 октября 2017 г.

Англійська мова. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі.
Види оцінювання з іноземної мови є: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація для учнів випускних класів.
Поточне оцінювання (поурочне 1-12 балів)  спрямоване на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили- в основному це-  виконання вправ у підручнику.
Тематичне оцінювання проводиться на основі поточного (поурочного) оцінювання ( оцінок- 1-12 балів) й виставляється єдиний тематичний бал за вивчену тему . Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів не враховуються.Якщо учень був відсутній на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог навчальної програми, у колонку з написом Тематичний бал виставляється н/а (не атестований(а). Тематична оцінка не підлягає коригуванню.
Семестрове оцінювання(1-12балів) з іноземної мови проводиться один раз наприкінці семестру: Контроль не є контрольною роботою (аудіювання, говоріння, читання, письмо)  і може бути комплексним та проводитись у формі тестування. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного оцінювання та оцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.

Ознайомтеся з рівнями навчальних досягнень, балами та критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів за документами Міністерства освіти: КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
http://osvita.ua/school/estimation/2395/
Річне оцінювання - виставляється оцінка- (1-12 балів) як середньо зважене за семестрові оцінювання.
Шкала оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови у балах: (творча робота, диктант, тестування). У звязку з гуманізацією навчання запропоновано відійти від відподібного оцінювання на користь як словесної , так і оцінкової, більш терпимої характеристики навчальних досягнень учня.
Критерії оцінювання знань, навичок і умінь учнів. 
Творча робота
12 — 0 помилок
9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 1-2 помилки
8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
7 — 6 помилок
4 — 9 помилок
1 — 12 помилок
Диктант
12 — 0 помилок
   9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 2 помилки
   8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
   7 — 6 помилок
7 — 9 помилок
1 —  12 помилок
Переклад і тестування
100 % — 12 балів
68—75 % — 8 балів
36—43 % — 4 бали
92—99 % — 11 балів
60—67 % — 7 балів
28—35 % — 3 бали
84—91 % — 10 балів
52—59 % — 6 балів
20—27 % — 2 бали
76—83 % — 9 балів
44—51 % — 5 балів
12—19 % — 1 бал
При оцінюванні письмових робіт вчитель може  використовувати Оцінку рубрик: 1.поділ на абзаци; 2. розкрив / не розкрив тему; 3.складність лексичних одиниць; 4.помилки на слововживання і правопис; 5.складність використовуваних граматичних структур; 6.кількість граматичних і пунктуаційних помилок. 7.Вчитель обовязково мусить вказувати та оцінювати word limit -обмеження слова (кількість слів та речень в творчій роботі). 8.В умовах багатьох іспитів вказується, що нерозбірливо написане, зачеркнуте, помарки прирівнюються до помилки, а нерозбірливий почерк перевіряючий може розглядати як illegibly written -нерозбірливо написано, тому екзаменатор має право не перевіряти і поставити нуль за всю роботу або ту частину, що класифікується як illegibly written.
Більш детальніше умови написання письмової роботи приведено у Критерії оцінювання тестових завдань з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) ЗНО з англійської мови. Дніпропетровський регіональний Центр оцінювання якості освіти. 2018.  https://dneprtest.dp.ua/docs/2014/krit/Krut_angl_mova_2014.pdf
За останніми документами Міністерства зміст навчання обумовлюється змістовими лініями, спрямовані на формування ключових і предметних компетентностей: 
мовленнєвої (аудіювання, говоріння, читання, письмо), 
мовної (знання з лексики, граматики, фонетики, орфографії сучасної літературної мови),
соціокультурної ( знання особливостей суспільного життя і культурних традицій, уміння вибирати та використовувати мовленнєві форми у конкретній ситуації), 
діяльнісної (розвиток загальнонавчальних навичок, застосовувати набуті знання; об’єктивного оцінювання своїх або чужих навчальних досягнень; формування навичок роботи з виправлення власних помилок та недоліків у самостійній роботі на уроці й удома, інше).
Посилання
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
http://smmco.ucoz.ua/index/kriteriji_ocinjuvannja_navchalnikh_dosjagnen_uchniv_z_inozemnikh_mov_u_sistemi_zagalnoji_osviti/0-28
Як визначити рівень володіння англійською мовою (тести On-line).
http://studway.com.ua/viznachiti-riven-angl/
Английский язык. Результаты ЗНО 2017 года
https://ru.osvita.ua/test/rez_zno/56161/
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ
http://osvita.ua/school/estimation/2395/

Комментариев нет:

Отправить комментарий