Паул Пшенічка (Paul Pshenichka).
Переможцець премії Global Teacher Prize Ukraine 2017
Паул Пшенічка (Paul Pshenichka)- учитель фізики й анстрономії з Чернівців, який успішно виступає на TEDxKyiv, а його учні легко вступають на технічні відділення ВНЗ нашої країни та закордоном. Багато хто з них зробив кар’єру науковця, дослідника, викладача університету чи шкільного вчителя.
Пан Паул дає можливість учням самовиразитися та досягти успіху, постійно створюючи для цього умови як у позакласний час, так і під час уроку. Його завдання нетривіальні й згадуються учнями навіть через багато років. Один із випускників, який працює в галузі медіа-індустрії, зізнався через багато років після закінчення школи, що йому на все життя запам’яталося, як він розв’язав експериментальну задачу, де потрібно було визначити центр каструлі за допомогою води без застосування вимірювальних приладів.
Ще з 1991 року допитливий учитель запропонував учням «проектно-орієнтований» метод навчання, що полягає в закріпленні набутих знань на практиці й набуванні знань у процесі практичної діяльності. Того ж року разом із учнями вони започаткували академію «Квазар» -навчальну платформу, засновану на гуртковій роботі, де немає класів, іспитів і термінів закінчення. Учні тут самостійно вчаться та вчать один одного, використовуючи власний багаж знань та особистий інтелектуальний потенціал, наявні колективні та світові інформаційні ресурси. Під його керівництвом у науковому товаристві "Квазар" за час його існування займалося близько 255 учнів, із яких 155 виконали наукові проекти в різних галузях науки й успішно їх захистили. Принципи, яких пан Паул дотримується при викладанні:
1.Викладання матеріалу в захоплюючій формі.
2.Пояснення і засвоєння специфічної мови даної дисципліни (у його випадку – фізики й астрономії).
3.Створення ситуації успіху, коли учні інтерактивно втягуються в процес вивчення матеріалу й стають співавторами вияснення істини.
4.Вироблення в учнів уміння вчитися, мислити й застосовувати набуті знання на практиці, виконуючи проекти.
5.Надання більш зацікавленим у вивченні матеріалу учням можливості працювати над проектами в позаурочний час.
6.Створення можливості для учнів поділитися своїми здобутками на різного рівня конференціях – «метод відкритих горизонтів».
7.Вироблення навичок роботи в команді. І вони дають результат: його учні постійні учасники міжнародних змагань і конференцій у Європі, Індонезії, Америці та Азії. Разом із ними вчитель-мрійник працює над проектом «Освіта для майбутнього». Він прищеплює учням навичку використовувати всі освітні можливості, саме тому Coursera, Khan Academy, TED, Wikipedia, Youtube - звичайні речі для його дітей.
Він - Заслужений вчитель України, відмінник освіти України, почесний член Лондонського інституту фізики, почесний член конференції «Сахаровські читання», координатор «Міжнародної конференції молодих учених ICYS» (International Conference of Young Scientists) в Україні, член виконкому «Міжнародної федерації фізичних змагань WFPhC (World Federation of Physics Competitions)» і координатор фізичного конкурсу „Левеня” в м.Чернівці, 2002-2017 рр. І це ще неповний перелік.Він ніколи не зупиняється на досягнутому й постійно самовдосконалюється, надихаючи цим учнів і колег.
Паул Пшенічка (Paul Pshenichka)- учитель фізики й анстрономії з Чернівців, який успішно виступає на TEDxKyiv, а його учні легко вступають на технічні відділення ВНЗ нашої країни та закордоном. Багато хто з них зробив кар’єру науковця, дослідника, викладача університету чи шкільного вчителя.
Пан Паул дає можливість учням самовиразитися та досягти успіху, постійно створюючи для цього умови як у позакласний час, так і під час уроку. Його завдання нетривіальні й згадуються учнями навіть через багато років. Один із випускників, який працює в галузі медіа-індустрії, зізнався через багато років після закінчення школи, що йому на все життя запам’яталося, як він розв’язав експериментальну задачу, де потрібно було визначити центр каструлі за допомогою води без застосування вимірювальних приладів.
Ще з 1991 року допитливий учитель запропонував учням «проектно-орієнтований» метод навчання, що полягає в закріпленні набутих знань на практиці й набуванні знань у процесі практичної діяльності. Того ж року разом із учнями вони започаткували академію «Квазар» -навчальну платформу, засновану на гуртковій роботі, де немає класів, іспитів і термінів закінчення. Учні тут самостійно вчаться та вчать один одного, використовуючи власний багаж знань та особистий інтелектуальний потенціал, наявні колективні та світові інформаційні ресурси. Під його керівництвом у науковому товаристві "Квазар" за час його існування займалося близько 255 учнів, із яких 155 виконали наукові проекти в різних галузях науки й успішно їх захистили. Принципи, яких пан Паул дотримується при викладанні:
1.Викладання матеріалу в захоплюючій формі.
2.Пояснення і засвоєння специфічної мови даної дисципліни (у його випадку – фізики й астрономії).
3.Створення ситуації успіху, коли учні інтерактивно втягуються в процес вивчення матеріалу й стають співавторами вияснення істини.
4.Вироблення в учнів уміння вчитися, мислити й застосовувати набуті знання на практиці, виконуючи проекти.
5.Надання більш зацікавленим у вивченні матеріалу учням можливості працювати над проектами в позаурочний час.
6.Створення можливості для учнів поділитися своїми здобутками на різного рівня конференціях – «метод відкритих горизонтів».
7.Вироблення навичок роботи в команді. І вони дають результат: його учні постійні учасники міжнародних змагань і конференцій у Європі, Індонезії, Америці та Азії. Разом із ними вчитель-мрійник працює над проектом «Освіта для майбутнього». Він прищеплює учням навичку використовувати всі освітні можливості, саме тому Coursera, Khan Academy, TED, Wikipedia, Youtube - звичайні речі для його дітей.
Він - Заслужений вчитель України, відмінник освіти України, почесний член Лондонського інституту фізики, почесний член конференції «Сахаровські читання», координатор «Міжнародної конференції молодих учених ICYS» (International Conference of Young Scientists) в Україні, член виконкому «Міжнародної федерації фізичних змагань WFPhC (World Federation of Physics Competitions)» і координатор фізичного конкурсу „Левеня” в м.Чернівці, 2002-2017 рр. І це ще неповний перелік.Він ніколи не зупиняється на досягнутому й постійно самовдосконалюється, надихаючи цим учнів і колег.
Посилання:
Global Teacher Prize Ukraine 2017
https://ru-ru.facebook.com/GlobalTeacherPrizeUkraine/
Завершальний етап цьогорічної премії Global Teacher Prize Ukraine
https://www.facebook.com/GlobalTeacherPrizeUkraine/photos/pcb.491569151211637/491566254545260/?type=3&theater
Комментариев нет:
Отправить комментарий