Використання програми "Intel. Навчання для майбутнього" для створення та реалізації планів навчальних проектів.
2.Как создать ученическую мультимедийную презентацию.
"Intel. Learning for future". Making and implementation of the learning project plan.
Как изучать английский язык при помощи песен.
Project work.
Syzko V.S. School#5. t.Pavlograd. Ukraine. Jаnuary 2015.
Project work.
Syzko V.S. School#5. t.Pavlograd. Ukraine. Jаnuary 2015.
На допомогу учням.
Придбати необхідні пристрої, (фотокамера, сканер, проектор, тощо)
Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці
Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у Проекті
Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті
Налагодити зв’язок з класом(чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту
Скласти план виконання Проекту, ознайомити з ним учнів, адміністрацію школи
Провести додаткове заняття з учнями
Призначити спеціальний день для демонстрації закінчених учнівських робіт
Розмістити публікацію в Інтернеті (блог учителя)
Запросити фахівців(учителя музики, бібліотекаря) з даної теми для зустрічі з учасниками проекту
Запросити директора школи, адміністрацію школи, працівників органу освіти для ознайомлення з роботою учнів
Отримати матеріали та приладдя для практичної роботи
Розподілити час роботи на комп’ютерах.
Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для його використання учнями протягом виконання проекту
Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт
Визначити порядок зберігання учнівських робіт на шкільному комп’ютері, на блозі вчителя та можливості доступу до них учнями
Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має
Інше:
Що потрібно зробити протягом проекту?
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті
Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи
1.Засідання шкільного англомовного клубу.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2015/01/blog-post.htmlПлан навчального проекту.
Що потрібно зробити перед початком проекту?Придбати необхідні пристрої, (фотокамера, сканер, проектор, тощо)
Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці
Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у Проекті
Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті
Налагодити зв’язок з класом(чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту
Скласти план виконання Проекту, ознайомити з ним учнів, адміністрацію школи
Провести додаткове заняття з учнями
Призначити спеціальний день для демонстрації закінчених учнівських робіт
Розмістити публікацію в Інтернеті (блог учителя)
Запросити фахівців(учителя музики, бібліотекаря) з даної теми для зустрічі з учасниками проекту
Запросити директора школи, адміністрацію школи, працівників органу освіти для ознайомлення з роботою учнів
Отримати матеріали та приладдя для практичної роботи
Розподілити час роботи на комп’ютерах.
Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для його використання учнями протягом виконання проекту
Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт
Визначити порядок зберігання учнівських робіт на шкільному комп’ютері, на блозі вчителя та можливості доступу до них учнями
Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має
Інше:
Що потрібно зробити протягом проекту?
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті
Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи
Організувати самостійну роботу учнів в проекті
Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту
Зробити фотографії учнів за роботою
Призначити учнівську конференцію, присвячену проекту.Заслухати міні-проекти учнів.
Оцінити учнівські проекти, виконання Проекту в цілому.
Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків).
Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту
Зробити фотографії учнів за роботою
Призначити учнівську конференцію, присвячену проекту.Заслухати міні-проекти учнів.
Оцінити учнівські проекти, виконання Проекту в цілому.
Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків).
1.Засідання шкільного англомовного клубу.
Тема "Використання комп'ютерних технологій в навчальному проекті: "Як вивчати англійську мову за допомогою пісень." Обговорення з учнями шляхів ефективного вивчення англійської мови, використання комп'ютерних технологій та ресурсів Інтернету в даному навчальному проекті.
Презентація вчителя: Как изучать английский язык при помощи песен.
2.Формування Ключового і Тематичних питань, розробка Плану навчалього проекту "Як вивчати англійську мову за допомогою пісень."
Ключове питання:
"Вивчення англійської мови, знайомство з соіальною культурою та історією англомовних країн."
Тематичні питання:
1.Як збагатити словниковий запас (лексику) учнів;
2.Як вивчати та засвоювати граматичні структури, граматику англійської мови;
3.Ознайомлення з напрямками та жанрами музики в англомовному світі. Блюз, Джаз, Кантрі, Фолк, мюзикл та опера.
3.Ознайомлення учнів із Законом про авторське право та інструкцій щодо законного використання різних додаткових матеріалів у Проекті.
Закон України Про авторське право і суміжні права.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3792-12
Авторське право. Вікепедія.
Головна сторінка сайту "Законодавство України"
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/mainГоловна сторінка сайту "Законодавство України"
4. Створення загального Портфоліо навчального Проекту та власних складових навчальних міні-проектів учнів за темою.
За допомогою програми Microsoft Power Point та текстового редактора Microsoft Word створіть мультимедійну презентацію та публікацію.
Дидактичні матеріали для учнів.
За допомогою програми Microsoft Power Point та текстового редактора Microsoft Word створіть мультимедійну презентацію та публікацію.
Дидактичні матеріали для учнів.
Ознайомлення учнів з поняттям "Портфоліо" та методом створення учнівської мультимедійної презентації на сайті вчителя:
1.Електронне «Портфоліо» для життя, творчості та кар’єри.
https://sites.google.com/site/happyenglish05/moa-rabota
3.Памятки учащемуся.Научная организация труда учащихся ( як працювати над вивченням іноземної мови).
https://sites.google.com/site/happyenglish05/metodiceskie-priemy/pamatki-ucasemusa
4.Writing a Fascinating Article. Dmitriy Brizhevskiy. Дмитро Брижевський. Як написати гарну статтю( публікацію). http://happyschoollife01.blogspot.com/2014/05/writing-fascinating-article.html
5.Доклады (отчеты). Project Work. Dmitriy Brizhevskiy.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2013/12/project-work.html
5. Демонстрація Портфоліо навчального Проекту "Як вивчати англійську мову за допомогою пісень."Оцінювання учнівських мультимедійних презентацій та публікацій.
Мета демонстрації - показати остаточний результат вашої роботи іншим учасникам Проекту та переглянути створені роботи ними з метою набуття нових знань, навичок та досвіду.
Критерії оцінювання мультимедійних презентацій та публікацій учнів :Відмінно
Застосування комп’ютерних технологій
· Запропоновані комп’ютерні технології застосовано цікаво і у відповідності до віку учнів, вони розширюють та поглиблюють знання та вміння учнів та дозволяють розвивати навички мислення високого рівня;
· Застосування комп’ютерних технологій є невід’ємною складовою успіху Плану навчального проекту;
· За допомогою зразків учнівських робіт чітко продемонстровано зв’язок між застосуванням комп’ютерних технологій та одержанням нових знань та вмінь учнями;
· Застосування комп’ютерних технологій збагачує План навчального проекту завдяки використанню комп’ютера, як знаряддя проведення досліджень, створення публікацій та засобу обміну інформацією.
6. Практичне використання ресурсів програми "Intel. Навчання для майбутнього".
Електронний довідник Intel®Застосування комп’ютерних технологій
· Запропоновані комп’ютерні технології застосовано цікаво і у відповідності до віку учнів, вони розширюють та поглиблюють знання та вміння учнів та дозволяють розвивати навички мислення високого рівня;
· Застосування комп’ютерних технологій є невід’ємною складовою успіху Плану навчального проекту;
· За допомогою зразків учнівських робіт чітко продемонстровано зв’язок між застосуванням комп’ютерних технологій та одержанням нових знань та вмінь учнями;
· Застосування комп’ютерних технологій збагачує План навчального проекту завдяки використанню комп’ютера, як знаряддя проведення досліджень, створення публікацій та засобу обміну інформацією.
6. Практичне використання ресурсів програми "Intel. Навчання для майбутнього".
https://educate.intel.com/helpguide/uk-ua/index.htm
7. Ресурси Інтернету за темою проекту:
Програма "Intel. Навчання для майбутнього"
http://www.iteach.com.ua/
Intel Education: Разработка эффективных проектов
http://iteach.com.ua/resources/full-time-tuition/
http://www.intel.ru/content/www/ru/ru/education/intel-in-education.htmlhttp://iteach.com.ua/resources/full-time-tuition/
http://www.intel.ru/content/www/ru/ru/education/k12/project-design.html
Ініціативи Intel® в освіті. Україна.
http://www.intel.com/cd/corporate/education/emea/ukr/395545.htm
Комментариев нет:
Отправить комментарий