Національно-патріотичне виховання як пріоритетна складова процесу соціалізації особистості.
Кайтанюк С.М., заступник директора школи.
ЗШ №5. м. Павлоград. Україна.
Матеріали педради.
4 січня в школі №5 відбулася педагогічна рада за темою "Національно-патріотичне виховання як пріоритетна складова процесу соціалізації особистості.".
Директор школи Ващенко Любов Леонідівена окреслила головні напрямки розвитку сучасної української школи, вказала на складову навчально- виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття ними соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури.
4 січня в школі №5 відбулася педагогічна рада за темою "Національно-патріотичне виховання як пріоритетна складова процесу соціалізації особистості.".

Заступник директора школи Кайтанюк Світлана Миколаївна наголосила, що національно-патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту, і включає в себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, охоплює своїм впливом усі покоління, пронизує всі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, науку, історію, державу, право.
Воно включає вивчення та прогнозування соціально-психологічних процесів у шкільництві, профілактику негативних явищ та запобігання проявам девіантної поведінки, зняття психологічної напруженості, подолання стресу.

Класовод 2-А класу Нікітіна Н.І. вказала на те, що життя шкільної
родини починається з початкової ланки, розвивається і удосконалюється в середньому
і старшому шкільному віці. Виховання Людини-Патріота,
починаємо з початкових класів. Здійснюється виховання у процесі
навчально-пізнавальної діяльності відведенням належного місця на кожному
уроці і в позаурочний час; гуманізації взаємин у системах
"учитель-учень", "учень- учень"; використання вчителем
демократичного стилю спілкування з учнями; створення умов для творчої
самореалізації кожної особистості.
Зокрема шкільний бібліотекар Сорока Г.П проводить в школі правову освіту та виховання, спрямовані на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. Великим підґрунтям в реалізації завдань концепції виступає шкільна бібліотека .Разом з класними керівниками проводяться заходи з виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь.
Серед учнівської молоді постійно поводиться освітня, інформаційна робота з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, використовуючи активні форми роботи.Учні нашої школи багато подорожують Дніпропетровщиною та містами України.Протягом 2017 календарного року подорожувало 1329 учнів 1-11 класів. Вони здійснили 24 екскурсії Дніпропетровщиною та 10- Україною. Побували у Запоріжжі, Харкові, Одесі, Полтаві, Тернополі, Хмельницькому.
В школі проведено широке обговорення шляхів реалізації Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 року про Концепцію національно-патриотичного виховання. На педраді вчителі поділилися як теоретичним досвідом роботи з національно-патріотичного виховання учнів, так і надбанням практичного досвіду роботи класних та шкільного колективів в цьому напрямку.
Учні школи беруть участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика,( І місце Опанасенко Юлія, 4-Б, учитель Кравченко Л.В., вона представляла місто в області;ІІ м. Шедова Софія 3-В Уч. Романенко Л.М., Патланенко Богдан 10-А клас, уч. Шевченко В.М.) Шевченківському конкурсі, (Ім. Осінна Єлізавета 5-В,яка теж 18 січня їде в область, уч. Горбунова О.Ю., ІІ м. Малюченко Анна 11-А уч. Горбунова О.Ю., ІІІм. Шлома Таїсія 7-Б клас,уч. Тимонік В.М., Уланова Діана 10-А клас, уч. Шевченко В.М.) міському конкурсі читців , авторської поезії, прози.
Вчитель історії Зинковська О.Г. розповіла про участь у Всеукраїнських конкурсах на кращу творчу та науково-дослідницьку, пошукову роботу серед учнівської молоді з вивчення невідомих сторінок історії та культури рідного краю, міста.
Так дослідницька робота учнів 9-А класу «Укрзалізниця» посіла ІІ місце у місті. Також вона разом з учнями взяла участь у Всеукраїнському конкурсі, який проводив український католицький університет м. Львів в напрямку «Неписана історія мого краю», озвучили тему «Павлоградський театр» і отримали диплом учасників.
Під час планування та проведення годин спілкування враховується тематика стосовно відзначення ювілейних, історичних, пам’ятних дат, знаменних подій у житті українського народу. Дня Покрови Пресвятої Богородиці, Дня Святого Миколая, Свята Різдва Христова, Великодня тощо.
Подготовка молодежи к службе в Вооруженных Силах Украины и защите Отечества.
https://happyschoollife01.blogspot.com/2014/02/blog-post.html
Координація спільної діяльності адміністрації школи, батьків та учнів забезпечується шляхом діяльності учнівського самоврядування. Педагог-організатор Саввіна О.О. розповіла про заходи, спрямовані на формування світогляду солідарності поколінь, любові
до матері і батька, поваги до свого роду. Проводиться робота з батьками в рамках програми «Родинна твердиня», сприяти оволодінню батьками сучасними педагогічними знаннями й уміннями. Вдало здійснюється у школі як одна із форм виховної роботи шефський патронат між учнями молодших та старших класів.

Під час щорічного місячника «Екологічний марафон» здійснюємо заходи зі збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, формування у населення екологічної культури і підвищення екологічної свідомості, розвитку у школі юннатівського руху, широкого залучення дітей та молоді до природно-заповідної справи.

Виходячи з вище сказаного, директор школи ВащенкоЛ.Л. поставила перед колективом завдання, основна ідея якого полягає у мотивації громадської активності молодого покоління. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Найкращою мотивацією до суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбуття. Саме тому патріотичне виховання молоді є найголовнішим пріоритетом молодіжної політики в Україні, яка формує цілісну систему, спрямовану на забезпечення процесу національно-патріотичного виховання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий