Атестація вчителів, результативність олімпіад, формування ключових освітніх компетентностей учнів.
Методичне об'єднання вчителів французької та англійської мов.
м.Павлоград. Україна.
14 лютого на базі ЗОШ №5 м. Павлограда пройшло засідання методичного об'єднання вчителів французької та англійської мови. Розпочала роботу засідання завідувач Методичного кабінету Міського відділу освіти Синьогіна Тетяна Федорівна.
Черга денна включала в себе питання організації роботи методобєднання в світлі вимог "Нової української школи", результатів проведення предметних олімпіад, педагогічної атестації вчителів шкіл міста.
Синьогіна Т.Ф. сконцентрувала увагу вчителів на те, що як робота міського так і шкільних методоб’єднань сприяє розвитку знань,умінь та навичок унів з французької та англійської мови. Повідомила, що вчителі іноземних мов шкіл міста використовують різноманітні методи викладання для підвищення в учнів інтересу до вивчення іноземних мов, до практичного використання цих методів, форм у сучасному житті.
Завідувач методкабінету звернула увагу присутніх на те, що
в рамках МО вчителі стали ширше використовувати такі форми роботи як моделювання уроків,
їх фрагментів і презентацій, розробка творчих завдань і тестів, обговорення
проблемних ситуацій, хвилини спілкування, тренінги, творчі звіти, педагогічні
ярмарки, інформації, навчальні платформи Інтернет сайтів. Впроваджуються у навчально - виховний процес сучасні
інформаційно-комунікаційні технології.
Також протягом останніх років вводиться і нова форма атестації вчителів- предметників, де оцінюється їх публікації в фахових виданнях; участь в міжнародних педагогічних і освітянських конференціях, семінарах; розробка і втілення в роботу науково- педагогічних проектів; створення в школах міста учительських діяльнісних груп- Teacher Activity Groups і участь в них; співпраця з IFprofs; активізація шкільних мовних таборів; участь учнів і їх результативність в предметних олімпіадах.
Роблячи підсумок вищезазначеного, завідувач методкабінету Синьогіна Т.Ф. зазначила, що методична робота має бути спрямована на розвиток
творчого потенціалу кожного вчителя через методику особистісно зорієнтованого
навчання, спрямованого на ріст рівня освіченості, вихованості й розвиненості
учня.
По другому питанню засідання МО виступила його керівник, вчитель англійської мови ЗОШ №5 Безугла Вікторія Юріївна. Питання стосувалося проведення шкільних і міських олімпіад з іноземних мов та результативності учнів шкіл міста. Зокрема було відмічено гарну підготовку і результативність в олімпіадах другого та третього етапів учнів ЗОШ №9, Зош №1, Павлоградського міського ліцею, які і посіли майже всі призові місця.
Разом з тим, Безугла В.Ю. звернула увагу на таке болісне питання як різнорівнева підготовка так і результативність учнів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, класів з поглибленним вивчченням іноземних мов. Проблема є також і в тому, що для участі в олімпіадах учителі вибирають найчастіше одних і тих самих учнів, які успішно навчаються з більшості навчальних предметів. І вони декілька тижнів вимушені захищати честь школи на більшості предметних олімпіад.
Також рівень завдань розрахований на рівень, вищий за середній, а знання учнів сучасних середніх шкіл є такими ж середніми. Тому не дивно, що майже ніхто з них далі районного конкурсу, де посідає далеко не перші місця,не приймає участі. Учні ж спеціалізованих шкіл є більшою мірою підготовленими, і, відповідно, вони показують кращі результати і на них покладається більша надія на отримання призових місць.
Керівник Мо звернула увагу вчителів на необхідність оновлення підготовки та проведення учнівських олімпіад. В майбутньому планується переглянути принципи підготовки, проведення, учнівських предметних олімпіад та відбору учнів- учасників.
Третім питанням засідання МО була педагогічна атестація вчителів в 2020 році.
Як завжди, а особливо зараз чи не найболючіше питання та етап оцінювання педагога є його атестація. Адже атестація педагогічних працівників – це визначення їхньої відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого та стажу педагогічної роботи їм встановлюються категорія та відповідний посадовий оклад (ставка заробітної плати) у межах схеми посадових окладів.
Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України "Про освіту" (стаття 54) з метою активізації їх творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.Як завжди, а особливо зараз чи не найболючіше питання та етап оцінювання педагога є його атестація. Адже атестація педагогічних працівників – це визначення їхньої відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого та стажу педагогічної роботи їм встановлюються категорія та відповідний посадовий оклад (ставка заробітної плати) у межах схеми посадових окладів.
Тому всі учителі іноземної мови, які атестуються в цьому році підійшли дуже відповідально до цього питання. Всі сім педагогів підготували електронні презентації своїх портфоліо. Основну увагу було направлено на практичну сторону напрацьованого матеріалу, досвіду роботи за останні п'ять років. Тому і захист своїх наробок вчителями знайшов позитивний відгук серед колег по навчальному предмету.
Закінчуючи декілька годинне засідання Мо вчителів іноземної мови міста, в результаті плідного обговорення та дискусій, надання оцінок результатів роботи, педагоги були зорієнтовані на подальше втілення в свою роботу методів, форм, рекомендацій, направлених на забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей і талантів на уроках іноземної мови.
Зокрема завідувач методкабінетуСиньогіна Т.Ф. поставила завдання перед вчителями формування ключових освітніх компетентностей учнів через впровадження інноваційних технологій. Удосконалювати якість своєї роботи та спрямовувати її на практичне оволодіння учнями іноземних мов. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, самоосвіту, освітні платформи Інтернетресурсів. Створювати умови для реалізації творчого потенціалу учнів, сприяти участі творчо обдарованих школярів та учителів у творчих конкурсах, олімпіадах, освітніх проектах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий