Статут та принципи діяльності англомовного клубу ЗШ№5
м. Павлоград. Україна.
Травень 2014.
Травень 2014.
Сизько В.С. Керівник клубу, учитель англійської мови.
1.Основним принципом діяльності клубу є командна форма роботи, що ґрунтується на основі розвитку індивідуальності кожного його учасника.
2.Учасники клубу розвивають принципи колективної відповідальності, що передбачає відповідальність всієї команди за успішне виконання поставлених перед клубом завдань.
3.Учасники клубу дотримуються принципів автономного самоврядування (ними керує лідер та вчитель-координатор), підвищеної виконавчої дисципліни, добровільного входження до клубу.
4.Всі учасники клубу вивчають та дотримуються принципів загальнолюдських цінностей, міжособистісного та мережевого етикетів спілкування, загальноприйнятих правил поведінки в Інтернетфорумах, чатах та електронному листуванні.
5.Учасники клубу залучаються до виконання спільних навчальних, пізнавальних, телекомунікаційних проектів в міру своїх знань, навичок, навчальних можливостей та професійних компетенцій.
6.Учасники клубу проводять дослідницьку діяльність: постанову, визначення проблемы, проведення досліджень, збирання, систематизація, аналіз та захист одержаних результатів.
7.Вся діяльність клубу проводиться в рамках законів держави Україна, Статуту Організації Об'єднаних Націй, ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО.
Мета та цілі діяльності
1.Залучити учнів та покращити якість їх спілкування між європейцями з різною мовою та культурним підґрунтям.
2.Допомогти учням формувати й розвивати навички, знання, та вміння, необхідні їм для того, щоб стати більш незалежними у своїх думках та діях і більш відповідальними і готовими до співпраці з іншими людьми, що сприяє розвитку демократичного суспільства.
3.Створювати умови самоосвіти учнів, стимулювати усвідомлення ними наявного стану знань, самостійну постановку цілей, добір матеріалів, самооцінювання.
4.Сприяти взаємному розумінню і терпимості, повазі до особистості і культурних відмінностей шляхом більш ефективнішого міжнародного спілкування та співпраці за рахунок сучасних інформаційних технологій.
5.Створювати діалог з офіційними та недержавними організаціями краін – членів ЄС.
Напрями діяльності
1.Обмін інформацією та думками з молоддю та дорослими людьми, які говорять різними мовами.
2.Поширення української культурної спадщини серед європейських народів, формування образу сучасного українця як освіченої, талановитої, європейської особистості.
3.Орієнтація та навігація в сучасному інформаційному просторі, використання сучасних комп'ютерних інформаційних технологій, ресурсів Інтернету.
4.Юридичне та правове забезпечення прав дитини в суспільному та інформаційному середовищі.
2.Учасники клубу розвивають принципи колективної відповідальності, що передбачає відповідальність всієї команди за успішне виконання поставлених перед клубом завдань.
3.Учасники клубу дотримуються принципів автономного самоврядування (ними керує лідер та вчитель-координатор), підвищеної виконавчої дисципліни, добровільного входження до клубу.
4.Всі учасники клубу вивчають та дотримуються принципів загальнолюдських цінностей, міжособистісного та мережевого етикетів спілкування, загальноприйнятих правил поведінки в Інтернетфорумах, чатах та електронному листуванні.
5.Учасники клубу залучаються до виконання спільних навчальних, пізнавальних, телекомунікаційних проектів в міру своїх знань, навичок, навчальних можливостей та професійних компетенцій.
6.Учасники клубу проводять дослідницьку діяльність: постанову, визначення проблемы, проведення досліджень, збирання, систематизація, аналіз та захист одержаних результатів.
7.Вся діяльність клубу проводиться в рамках законів держави Україна, Статуту Організації Об'єднаних Націй, ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО.
Мета та цілі діяльності
1.Залучити учнів та покращити якість їх спілкування між європейцями з різною мовою та культурним підґрунтям.
2.Допомогти учням формувати й розвивати навички, знання, та вміння, необхідні їм для того, щоб стати більш незалежними у своїх думках та діях і більш відповідальними і готовими до співпраці з іншими людьми, що сприяє розвитку демократичного суспільства.
3.Створювати умови самоосвіти учнів, стимулювати усвідомлення ними наявного стану знань, самостійну постановку цілей, добір матеріалів, самооцінювання.
4.Сприяти взаємному розумінню і терпимості, повазі до особистості і культурних відмінностей шляхом більш ефективнішого міжнародного спілкування та співпраці за рахунок сучасних інформаційних технологій.
5.Створювати діалог з офіційними та недержавними організаціями краін – членів ЄС.
Напрями діяльності
1.Обмін інформацією та думками з молоддю та дорослими людьми, які говорять різними мовами.
2.Поширення української культурної спадщини серед європейських народів, формування образу сучасного українця як освіченої, талановитої, європейської особистості.
3.Орієнтація та навігація в сучасному інформаційному просторі, використання сучасних комп'ютерних інформаційних технологій, ресурсів Інтернету.
4.Юридичне та правове забезпечення прав дитини в суспільному та інформаційному середовищі.
Проекти та їх реалізація
1.Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання – навчанню у школі європейську якість-полегшити учням процес спілкування між собою, допомогти їм досягти успіхів.
2.Intel® навчання для майбутнього – залучення учнів до навчання методом проектів.
3. Таланти твої Україно, Майбутні вчені Європи – виявлення та надання можливостей талановитій молоді реалізувати свої здібності в шкільному колективі, суспільстві.
1.Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання – навчанню у школі європейську якість-полегшити учням процес спілкування між собою, допомогти їм досягти успіхів.
2.Intel® навчання для майбутнього – залучення учнів до навчання методом проектів.
3. Таланти твої Україно, Майбутні вчені Європи – виявлення та надання можливостей талановитій молоді реалізувати свої здібності в шкільному колективі, суспільстві.
Комментариев нет:
Отправить комментарий