пятница, 11 апреля 2014 г.



МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ «Технології SolidWorks у сферу освіти».

СШ№5 м.Павлоград.

Ващенко Л.Л. Директор.

http://solidworks.dp.ua/print.php?type=N&item_id=27



"Дизайн середовище. Розвиток креативності мислення через мистецтво організації довкілля людини. Колористика і декор в дизайні інтер'єру." Міський семінар.
Презентація виставки дитячої творчості.
Калганова В.І. Заступник директора.
ЗОШ №5.м.Павлоград.
9 Квітня 2014. 
Розвиток дизайну та проектної культури загалом відбувається в умовах бурхливого розвитку науково-технічного і соціального прогресу, еволюційних змін та розвитку біосфери, переходу її на новий якісний стан – ноосферу. Інформаційний простір і соціосфера стають спільним середовищем існування людства. 
Ващенко Л.Л. Директор.
Огляд виставки малюнків дітей.
Мета загальної образотворчої освіти в основній школі полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні. 
Швидкість думки - кількість ідей, що виникають в одиницю часу. 
Гнучкість думки - здатність швидко і без внутрішніх зусиль переключатися з однієї ідеї на іншу, бачити, що інформацію, отриману в одному контексті, можна використати в іншому. 
Пелах С.Л. Формат 3-Д.
Практичні заняття.
Гнучкість - це добре розвинений навик переносу. Вона забезпечує вміння легко переходити від одних явищ до інших, своєчасно відмовлятися від скомпрометованого припущення, бути готовим до інтелектуального ризику. 
Оригінальність – здатність мислити нестандартно, здатність приймати рішення, що відрізняються від загальноприйнятих, парадоксальних, несподіваних. 
Допитливість - здатність дивуватися, цікавість і відкритість до всього нового. 
Точність - здатність удосконалювати ідеї, надавати закінчений вигляд свого творчого продукту. 
Сміливість - здатність приймати рішення в ситуації невизначеності, не лякатися власних висновків і доводити їх до кінця. 
Мирошниченко Л.В. Методист мво. 
Предмет образотворче мистецтво спрямоване на підготовку дітей до дорослого життя, він допомагає зорієнтуватися щодо свого майбутнього. Під час уроків учні знайомляться з діяльністю архітектора, дизайнера одягу, поліграфії, ландшафту та інтер'єру. 
Багато уваги на уроках приділяється роботі з кольорами . Вони відіграють велику роль у нашому житті і діяльності, оточують і супроводжують нас усюди. Художники, архітектори, дизайнери, розв'язують композиційні задачі, пов'язані з кольоровим кліматом міста, виробничого і суспільного інтер'єрів, виставкового ансамблю. 
Декор -майстер. Подарунки гостям.
А зараз більше уваги хочеться приділити діяльності дизайнера. У сучасній діяльності дизайнерів протягом останніх років відбулися зміни. Сучасні дизайнери дуже активно використовують комп'ютерні технології у своїй роботі.Це дозволяє наочно доводити ідеї, експериментувати з формою та кольором, створюючи нові та креативні проекти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий