МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ «Технології SolidWorks у сферу освіти».
СШ№5 м.Павлоград.
Ващенко Л.Л. Директор.
"Дизайн середовище. Розвиток креативності мислення через мистецтво організації довкілля людини. Колористика і декор в дизайні інтер'єру." Міський семінар.
Калганова В.І. Заступник директора.
ЗОШ №5.м.Павлоград.
9 Квітня 2014.
Розвиток дизайну та проектної культури загалом відбувається в умовах бурхливого розвитку науково-технічного і соціального прогресу, еволюційних змін та розвитку біосфери, переходу її на новий якісний стан – ноосферу. Інформаційний простір і соціосфера стають спільним середовищем існування людства.
Ващенко Л.Л. Директор. |
Огляд виставки малюнків дітей. |
Мета загальної образотворчої освіти в основній школі полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Швидкість думки - кількість ідей, що виникають в одиницю часу.
Гнучкість думки - здатність швидко і без внутрішніх зусиль переключатися з однієї ідеї на іншу, бачити, що інформацію, отриману в одному контексті, можна використати в іншому.
Пелах С.Л. Формат 3-Д. |
Практичні заняття. |
Гнучкість - це добре розвинений навик переносу. Вона забезпечує вміння легко переходити від одних явищ до інших, своєчасно відмовлятися від скомпрометованого припущення, бути готовим до інтелектуального ризику.
Оригінальність – здатність мислити нестандартно, здатність приймати рішення, що відрізняються від загальноприйнятих, парадоксальних, несподіваних.
Допитливість - здатність дивуватися, цікавість і відкритість до всього нового.
Точність - здатність удосконалювати ідеї, надавати закінчений вигляд свого творчого продукту.
Сміливість - здатність приймати рішення в ситуації невизначеності, не лякатися власних висновків і доводити їх до кінця.
Мирошниченко Л.В. Методист мво. |
Предмет образотворче мистецтво спрямоване на підготовку дітей до дорослого життя, він допомагає зорієнтуватися щодо свого майбутнього. Під час уроків учні знайомляться з діяльністю архітектора, дизайнера одягу, поліграфії, ландшафту та інтер'єру.
Багато уваги на уроках приділяється роботі з кольорами . Вони відіграють велику роль у нашому житті і діяльності, оточують і супроводжують нас усюди. Художники, архітектори, дизайнери, розв'язують композиційні задачі, пов'язані з кольоровим кліматом міста, виробничого і суспільного інтер'єрів, виставкового ансамблю.
Декор -майстер. Подарунки гостям. |
А зараз більше уваги хочеться приділити діяльності дизайнера. У сучасній діяльності дизайнерів протягом останніх років відбулися зміни. Сучасні дизайнери дуже активно використовують комп'ютерні технології у своїй роботі.Це дозволяє наочно доводити ідеї, експериментувати з формою та кольором, створюючи нові та креативні проекти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий