суббота, 12 августа 2017 г.

Анкета вчителя на здобуття премії Global Teacher Prize Ukraine.
Сизько В.С. 
Частина 2.  Липень, 2017 р.

ДОСЯГНЕННЯ У ВИКЛАДАННІ.
В попередньому розділі «Моє резюме. Біографія» я вказав частину з тих нагород, грамот, премій за досягнення в викладанні англійської мови. Коли працював директором 17 школи в м. Донецьку, разом з Американським Консульством проводили Конкурси на навчання в США «Обмін майбутніх лідерів». Дві учениці школи навчалися рік в США. Найвищу оцінку роботи школи дав представник Консульства Aaron Hoel, як найкращої школи в Україні. 
http://17.agni-age.net/optim/lisov/sizko.htm
 Взагалі я маю десь до двадцяти грамот за підготовку учнів до олімпіад. конкурсів МАН, викладання предмету, організації роботи школи. Найвищих досягнень ми досягли з ученицею Рогаліною Танею, яка в 2011 році зайняла призове, друге місце на Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови. В 2016 році моя учениця, призер міських олімпіад, Климова Юля поступила в Університет ім.Каразіна на факультет іноземних мов, набравши 197 балів з 200, без занять з репетиторами.
Також я маю до 30 листів- відгуків моїх учнів з подякою за викладання та набуті знання з англійської мови, які стали їм в нагоді в навчанні.
Я також активно працюю з представництвами Британської ради (мав членство з 2000р.-  до 2010р), Видавництв Cambridge English та MM Publications. Всі публікації та статті розміщені на сторінках мого блогу. Маю від них подячні листи, деякі мої публікації та фотографії розміщені на їх сайтах.
Серія публікацій How British Council is building trust between the United Kingdom and Ukraine. English for Dnipropetrovsk. Teacher Development Summer School.  August 16th-21st.2015.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2015/08/how-british-council-is-building-trust.html була використана для написання статті- звіту Британської Ради в Україні.
Добрий вечір, Василю Семеновичу,
В додатку до даного листа Ви знайдете лист-подяку від видавництва MM Publications для Вас.
Ми щиро дякуємо Вам за співпрацю та популяризацію англійської мови в Україні, професіоналізм в роботі, а також за особливу увагу до нашого видавництва. Сподіваюсь, що даний документ стане у нагоді під час Вашої чергової атестації
.

Якщо Ви надасте мені реквізити найближчого до Вас відділення Нової Пошти -  ми зможемо Вам надіслати друкований варіант.
 Regards, Viktoriia Plishkova MM Publications Consultant in Ukraine
e-mail: V.Plishkova@mmpublications.com.ua
tel.:+38 067 325 60 81
 Шановний Василю Семеновичу!
 Мене зовуть Марія – я менеджер з комунікацій Британської Ради. Ми готуємо для сайту статтю-звіт про наш проект в Дніпропетровську і хотіли попросити дозволу на використання Ваших фотографій з блогу: http://happyschoollife01.blogspot.co.uk/2015/08/how-british-council-is-building-trust.html?_sm_au_=iVV4cs4MJNLHJc6r  Прекрасно написаний зміст публікацій  і дуже якісні фотографії у Вас!
Дуже дякую заздалегідь! З повагою,Марія
Maria Zhdanova | Communications Manager | Marketing and Communications Department
The British Council in Ukraine | 4/12 Hryhoriya Skovorody Street | Kyiv | 04070
РОЗВИТОК ГРОМАДЯН СВІТУ 
Я сповідую, взагалі, концепцію «Світ Без Кордонів», навіть за допомогою всесвітньої мережі Інтернет. Необхідність співробітництва держав та народностей. В роботі керуюся Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Головне в житті- це знання та гарний професійний досвід роботи, який веде до успіху, незалежно в якій галузі працює людина. Цей філософський підхід проходить основною рисою всієї моєї педагогічної діяльності. В 2012 році ми з учнями заснували в школі Шкільний Європейський клуб, пізніше Шкільний англомовний клуб. Написали разом Статут його діяльності, яким і керуємося в проведенні різноманітних заходів та засідань.
Статут та принципи діяльності англомовного  клубу ЗШ№5 м. Павлоград. Україна.   http://happyschoollife01.blogspot.com/2014/05/5.html
Як і раніше я стараюся залучати до роботи з учнями представників англомовних країн, Корпусу Миру в Україні. В 2013 започаткував першу виїзну англомовну школу для учнів школи. Робота літньої мовної школи в шкільному таборі відпочинку влітку 2016р. визнана кращою в м. Павлограді. З досвідом організації роботи я поділився з колегами на серпневій нараді вчителів, опублікував серію публікацій в Інтернеті, яка стала методикою організації  роботи літньої мовної школи для  навчальних закладів в Україні.
Intel ® Project: Літня англійська школа ’’The Azov Camp”.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2013/01/intel-project-azov-camp.html
В публікації «How to be successful.» я рекомендую учням готуватися до дорослого життя ще в школі, навіть  з початкових класів. Створювати електронні резюме, власні портфоліо навчальної, дослідницької роботи, які допоможуть молоді стати конкурентноспроможними працівниками на світовому ринку праці. Зараз ці документи учнів вже діють та приносять їм корисні результати.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2013/03/how-to-be-successful.html


ВПЛИВ НА СПІЛЬНОТУ 
Моя робота вчителя – це не навчати учнів, а показати шляхи отримання нових знань, розвитку особистості. Вже багато років я працюю над концепцією розвитку особистості за програмою «Обдаровані діти». Маю міжнародні  нагороди за організацію даної роботи, публікації в профільних журналах про досягнення наших обдарованих учнів. В Блозі, на освітніх порталах Інтернету опубліковані мої статті, інформаційні повідомлення з даної теми.
В 2016- рік англійської мови десять моїх учнів прийняли участь у Конкурсі знавців англійської мови  “My motherland: the place where I live / the place I love the most”, проведеному міжнародним видавництвом MM Publications спільно з Міністерством освіти і науки України на підтримку ініціативи Президента України «2016- Рік англійської мови в Україні». Моя учениця Харламова Аня посіла 3 місце у конкурсі, нагороджена Грамотою Міністерства та Цінним подарунком від видавництва.
Підсумки Конкурсу “My motherland: the place where I live / the place I love the most
Школа №5 м.Павлоград. Україна.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/04/my-motherland-place-where-i-live-place_10.html
Разом з учнями ми не стоїмо осторонь соціального життя та подій у нашій країні та світі. Ми створили шкільний англомовний клуб, учнівські блоги та сайти, де публікуємо роботи про життя, освіту в Україні. Ми позіціюємо Україну як демократичну державу у світі, а українців як освідчених, культурних громадян з багатовіковою історією та культурною спадщиною. http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/07/intel_6.html
 Стаття мого учня Брижевського Дмитра «How to save Ukraine as an independent state» - одна з найбільш популярних та викликає великий читацький інтерес у всесвітній мережі..
http://happyschoollife01.blogspot.com/2014/05/how-to-save-ukraine-as-independent-state.html
Активна громадська позиція, пошук нового, неухильне бажання навчатися самому протягом всього життя, та втілювати отримані знання в практику роботи, відповідальність за вручену дитину для навчання, результативність навчання учнів, можливо і є прикладом мого відношення до роботи (рольовою моделлю) для учнів, батьків і колег.
В моєму блозі ви також знайдете відгуки громадян інших країн, які по новому відкрили для себе Україну, дякуючи нашим з дітьми публікаціям в Інтернеті.

ПОЛІПШЕННЯ ВЧИТЕЛЬСЬКОЇ ПРОФЕСІЇ
На сторінці Моя біографія вказані багаточисельні семінари, практикуми, дякуючи яким я отримав гарний професійний досвід. Перш за все це бажання вчитися протягом всього життя, а з часом і ділитися набутим досвідом з колегами. Нижче наведені лише частина таких заходів.
В березні 2017 я провів Майстер - клас: Програми "Intel® Навчання для майбутнього" і "Соціальні сервіси WEB-2.0" та використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови в школі.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2017/03/intel-web-2.html
http://happyschoollife01.blogspot.com/2017/03/blog-post_24.html
 В 2016- році англійської мови в Україні проведена велика робота з покращення викладання, популяризації та застосування учнями англійської мови в спілкуванні. В публікації  http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/12/2016.html   
я надав творчий звіт вчителя про проведену багатоплідну роботу.
Виступив на серпневій нараді вчителів з доповіддю на теми "Англійська мова. Цілі та завдання викладання"
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/08/blog-post.html
English Language Summer Camp. The NGO GoGlobal project GoCamps.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/06/english-language-summer-camp.html
Апробував, написав рецензію  "Оксана Карпюк.Підручник англійської мови для першого класу.ТзОВ «Видавництво “Астон”,2012" Надано аналіз навчального та науково-методичного апарату підручника       англійської мови для першого классу на завдання Міністерства освіти та науки. Опублікував в Інтернеті.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2014/04/blog-post.html
Я також маю сертифікат вчителя- наставника (A Mentor Training Certificate) Британської Ради  в Україні. Багато років працював відповідальним за педагогічну практику студентів Донецького Національного Університету, читав лекції та проводив відкриті уроки для вчителів на базі Донецького Інституту післядипломної педагогічної освіти. Мій досвід роботи за темою «Розвиток освітнього простору школи шляхом упровадження інформаційних технологій і використання ресурсів Інтернету» був вивчений та  заслуханий відділом гуманітарної освіти Інституту. Приймав сам  участь і був членом ряду обласних конкурсних комісій педагогічної майстерності та Всеукраїнських учнівських олімпіад. (Деякі накази Інституту можу надати).
В своїй заяві на участь у Конкурсі я зробив посилання на мої публікаціі в Блозі. Вони передають ідеї та результати нашої діяльності з учнями, відтворюють мій Філософський світогляд, багаторічний досвід роботи з викладання, вивчення англійської мови та застосування в навчанні передових інформаційних і комп’ютерних технологій.
Частина 1. Липень, 2017 р.
https://happyschoollife01.blogspot.com/2017/08/global-teacher-prize-ukraine_47.html

Фонд Varkey Foundation. видео о том, что Викас Пота (Vikas Pota), Генеральный директор фонда Varkey Foundation, и Сэм Томлинсон (Sam Tomlinson), партнер компании PwC, говорят о премии.:
http://www.globalteacherprize.org/ru/methodology/

Комментариев нет:

Отправить комментарий