Анкета вчителя на здобуття премії Global Teacher Prize Ukraine.
Сизько В.С.
Частина 1. Липень, 2017 р.
ВАША ІСТОРІЯ
Взагалі, в дитинстві, в шкільні роки, я мріяв працювати перекладачем. Ріс у звичайній сільській родині. Навчався добре, мав відмінну поведінку, займався спортом. Після закінчення сільської школи поступав в Горлівський Інститут іноземних мов. В перший рік 1976 не був прийнятий на підставі існуючих ідеологічних умов суспільства.. В цьому ж році мене прийняли на роботу вчителем в восьмирічну школу. Ще в школі був прикладом відповідальності, приймав участь в олімпіадах, конкурсах, змаганнях. громадському житті.. Моя вчителька англійської мови Копитько Г.М. залучала мене до викладання англійської мови у молодших класах. Любив працювати з дітьми. Тому адміністрація школи рекомендувала мені Інститут Іноземних мов, а районний відділ освіти довірив роботу вчителя в перший рік після закінчення школи.
Після закінчення Інституту, не шукав іншої роботи, а майже все життя присвятив викладацькій роботі у школі, як вчителем, так і на адміністративних посадах.. Був відповідальним, активним у громадянському житті, тому і рекомендували мене на громадські посади. Нікуди не ділася від мене і перекладацька діяльність, яка ще більше надала практики спілкування, вивчення та засвоєння англійської мови. Жодного дня не пошкодував, що вибрав професію вчителя, яка дала можливість вчитися все життя, розвиватися інтелектуально самому, працювати з молоддю, стати особистістю. І вся моя діяльність на посаді учителя школи, адміністратора дозволяла створювати гарну матеріальну базу та умови для навчання, виховати багато гарних, талановитих, інтелектуально багатих людей та послідовників. Багато моїх випускників працюють як в Україні, так і в різних куточках світу на відповідальних наукових, викладацьких, адміністративних, дослідницьких посадах.
Сторінки моєї біографії розкажуть вам про етапи мого становлення як вчителя, так і особистості. http://17.agni-age.net/optim/lisov/sizko.htm
ВАША ІСТОРІЯ
Взагалі, в дитинстві, в шкільні роки, я мріяв працювати перекладачем. Ріс у звичайній сільській родині. Навчався добре, мав відмінну поведінку, займався спортом. Після закінчення сільської школи поступав в Горлівський Інститут іноземних мов. В перший рік 1976 не був прийнятий на підставі існуючих ідеологічних умов суспільства.. В цьому ж році мене прийняли на роботу вчителем в восьмирічну школу. Ще в школі був прикладом відповідальності, приймав участь в олімпіадах, конкурсах, змаганнях. громадському житті.. Моя вчителька англійської мови Копитько Г.М. залучала мене до викладання англійської мови у молодших класах. Любив працювати з дітьми. Тому адміністрація школи рекомендувала мені Інститут Іноземних мов, а районний відділ освіти довірив роботу вчителя в перший рік після закінчення школи.
Після закінчення Інституту, не шукав іншої роботи, а майже все життя присвятив викладацькій роботі у школі, як вчителем, так і на адміністративних посадах.. Був відповідальним, активним у громадянському житті, тому і рекомендували мене на громадські посади. Нікуди не ділася від мене і перекладацька діяльність, яка ще більше надала практики спілкування, вивчення та засвоєння англійської мови. Жодного дня не пошкодував, що вибрав професію вчителя, яка дала можливість вчитися все життя, розвиватися інтелектуально самому, працювати з молоддю, стати особистістю. І вся моя діяльність на посаді учителя школи, адміністратора дозволяла створювати гарну матеріальну базу та умови для навчання, виховати багато гарних, талановитих, інтелектуально багатих людей та послідовників. Багато моїх випускників працюють як в Україні, так і в різних куточках світу на відповідальних наукових, викладацьких, адміністративних, дослідницьких посадах.
Сторінки моєї біографії розкажуть вам про етапи мого становлення як вчителя, так і особистості. http://17.agni-age.net/optim/lisov/sizko.htm
ДОСЯГНЕННЯ У КЛАСІ
В розділі ДОСЯГНЕННЯ У ВИКЛАДАННІ, «Моє резюме. Біографія» я вказав чисельність учнів- переможців, призерів різних конкурсів та олімпіад, частину з тих нагород, грамот, премій за досягнення в викладанні англійської мови.
Відгук про роботу вчителя англійської мови Сизько В.С.
http://17.agni-age.net/optim/lisov/reply_s.pdf
ІННОВАЦІЇ
В 2017 році я підвів підсумок, головним чином,
своєї та роботи в школі №5 з питання створення
Гуманістичного освітнього середовища – як фактора успішної соціалізації
учнів. Показано шлях становлення дитини як особистості.
Написана стаття – публікація "Социализация
личности в школьный период; или, как ребенку стать
"хорошим"! Сызько В.С. Из опыта работы учителя.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2017/02/blog-post.html
Розглянуті питання створення освітнього середовища
–(матеріальні, дидактичні та психологічні умови розвитку особистості). Класно -
урочна діяльність. Соціалізація особистості в шкільному колективі. Рання
спеціалізація. Інтеграція особистості в певну соціальну групу. Розкриття своїх навичок і
можливостей.
Дана творча робота отримала перше місце на міській
виставці творчих наробок вчителів у травні 2017 року та рекомендована до
використання досвіду роботи іншими навчальними закладами.
Для широкого кола вчителів та адміністрації шкіл і
не лише України, корисною буде методика організації роботи шкільного
англомовного клубу за програмою “Intel® Навчання для майбутнього”.
Раніше до 2010р, в школі №17 м. Донецька, мої учні робили доповіді, виступи
англійською мовою на засіданнях для вчителів в Освітньому центрі Британської Ради в м.
Донецьку.
1. Школьный англоязычный клуб.
Реалізація навчального курсу “Intel® Навчання для майбутнього”в
викладанні англійської мови.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/07/intel.html
Учнями школи створені особисті блоги, сайти в Інтернеті.
2. Интернет публикации, мультимедийные
презентации и веб-сайты учащихся.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/07/intel_6.html
В 2016 році учні –
випускники школи писали ДПА з англійської мови. Загальний процент якості знань
склав -8.9 балів.
За період моєї роботи свою
долю з професією учителя та спеціаліста англійської мови пов’язали близько
десяти випускників шкіл де я працював. Поступили в Горлівський педагогічній
інститут, Донецький Національний Університет, Харківський Національний
Університет. Всі учні пройшли ДПА та отримали необхідні бали з англійської
мови, необхідні для вступу до ВНзакладів.
ІННОВАЦІЇ
Досвід моєї роботи, незалежно від мене, опубліковано на сайті
http://do.gendocs.ru/docs/index-194875.html
В розділі "Іновації" наведено лише деякі останні публікації за темою. Корисним для вчителів є мій досвід застосування
інновацій, новітніх технологій у викладанні англійської мови в початковій школі
за методичним комплексом: Оксана Карпюк. Англійська мова, 1 та 2 класи. Правильне застосування психологічних та практичних аспектів методики
викладання англійської мови у початкових 1-2 класах дозволило учням
повністю засвоїти програму, окремим учням розвинути навички техніки читання текстів
підручника до 120 слів на хвилину у 2-му класі.
Психологічні та
практичні аспекти методики викладання англійської мови у першому
класі. Василь Сизько. Павлоград. Україна.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
Внедрения в работу
курса Intel® Навчання для майбутнього. Методические и дидактические
материалы учителя. Сизько В.С. Павлоград. Україна.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/07/intel_4.html
Я створив програму дистанційного навчання за
навчальними сайтами в Інтернеті та розписав заняття з англійської мови за
програмою Міністерства освіти і науки, де вказав не лише необхідні навички і
уміння дітей, але і весь граматичний та приблизний лексичний матеріал для
засвоєння в середній школі. За даними програмами навчаються тисячі учнів у
всьому світі, що підтверджено статистикою відвідання мого блогу та близько
700000 (сімсот тис.) відвідувачів мого профілю в Інтернеті.
Программы обучения
английскому языку детей младшего школьного возраста.
English for the little ones. The international on-line training programme. Сызько В.С.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2013/06/blog-post.html
English for the little ones. The international on-line training programme. Сызько В.С.
Примерная УЧЕБНАЯ
ПРОГРАММА ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ для учащихся 8-12классов общеобразовательных
школ. Автор Сызько В.С.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2014/03/english-language-programme-for-senior.html
Комментарий к сообщению : "Vasily Semenovich, I liked your English Language Program.
For beginners in studying English language, this work will be a great irreplaceable
helper. As for me, I would like to have more sites with modern lexicon. But in
general, this project is very useful not only for beginners,but also for those
who want to improve their English! "Удалить содержание | Удалить | Спам Елена Колесник Ukraine 08.03.14
https://plus.google.com/108461072667745522444
Номінація «Вчитель-новатор».
Вся моя робота з
англійської мови ще з 2000 року, коли комп’ютеризація лише розпочиналася в
Україні, як раз і спрямована на застосування дітьми знань з мови та
комп’ютерних технологій.
http://17.agni-age.net/optim/lisov/metod_s.pdf
Совместно с учащимися проведена огромная работа, накоплен опыт внедрения программы "Intel®
Навчання для майбутнього" в учебную деятельность школы.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2016/07/blog-post.html
Применение
учебного курса "Intel® Навчання для майбутнього"
в преподавании английского языка в школе.
Students Development.Implementation of IT
technologies and the Internet resources in learning English language.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2015/12/students-development.html
Вважаю, що за останні 15 років, в
деякій мірі, мною проведена велика робота як раз з інноваційних технологій
викладання англійської мови за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, зокрема
програми Intel® Навчання для майбутнього.
Підсумок моєї багаторічної і плідної роботи з новаторським
та інноваційним підходом до викладання англійської мови за допомогою передових
комп’ютерних технологій був підведений міським відділом освіти в 2017 році,
методом проведення майстер- класу: Програми "Intel® Навчання для майбутнього" і "Соціальні сервіси WEB-2.0" та використання інформаційно-комунікаційних технологій у
викладанні англійської мови в школі.
http://happyschoollife01.blogspot.com/2017/03/intel-web-2.html
http://happyschoollife01.blogspot.com/2017/03/blog-post_24.html
Частина 2. Липень, 2017 р.
https://happyschoollife01.blogspot.com/2017/08/global-teacher-prize-ukraine_12.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий