10 клас. Контроль навичок мовленевої діяльності з англійської мови.
Учитель Сизько В.С. ОШ№5. м. Павлоград.
27.04- 08.05. 2020р.
Контрольні роботи з аудіювання, читання та письма потрібно виконати в звичайному шкільному зошиті у лінію, дотримуючись черговості сторінок. Сторінки потрібно пронумерувати. При виконанні робіт потрібно дотримуватися правил каліграфії. Написати дату виконання роботи. Вказати яка це робота (аудіювання, читання, письмо.). Переписати завдання до кожного розділу роботи як англійською, так і українською мовою. Виконати самі завдання, дотримуючись їх чіткої нумерації. Залишати рядок- два після виконання завдання. Фотографувати одночасно дві стоінки в розгорнутому вигляді, в альбомному форматі всі виконані роботи. Фотографії робіт направити учителю одним електронним листом з прикріпленими файлами на електронну пошту на перевірку до 06 Травня. Ті учні, які достроково виконали роботи, можуть направити їх раніше. Зошит потрібно зберігати для опрацювання після карантину.
Аудіювання. 10 клас. 27.04- 01.05
Перегляньте відео і прослухайте уважно текст.
https://www.youtube.com/watch?v=jWzB0sMrt7U&t=79s
I. True or false. Вкажіть чи правдиві, чи ні ці речення. Виконайте письмовий переклад речень, дотримуючись їх порядкового номера.
0. Cesar Venter greeted first the man who was sitting in the waiting room.
1.Cesar Venter arrived to work at the office after 10 o'clock.
2. There were other office workers called by the chief in the waiting room.
3. The man CesarVenter was talking to was waiting for the results of the interview.
4. The head of the office felt good and asked Cesar Venter to tell about himself.
5. CesarVenter is a person with good inerpersonal skills, likes to learn, can make solutions to problems, but he dos not like challenges.
6. CesarVenter is very excited about the opportunity to get computer related job.
7. CesarVenter wants to join this company because he lives not far from the office and can apply his knowledge and skills and improve his quality of life.
8. CesarVenter is a graduate of information technology and once was a marketing officer, so can add value to a new cоmpany.
9.CesarVenter' s weakness is to finish work as quicly as possible never mind what results would be.
10. In his last position CesarVenter helped other emploees to improve the companies overall prodactivity by 20%.
11. CesarVenter tries to avoid conflict situations and can not solve them objectively and logiccaly.
12. CesarVenter would like to have salary of 50 K because he has a unique combination of skills and experience in work
Вкажіть яке з речень правдиве, а яке ні.
Вкажіть яке з речень правдиве, а яке ні.
1- ; 2- ; 3- ; 4- ; 5- .6- ; 7- ; 8- ; 9- ; 10- ; 11- ; 12- .
В твердженнях, які ви вважаєте не правдивими, напишіть речення з тексту,або висловіть свою особисту думку з поясненням, що відповідає змісту даного відео.
Учитель Сизько В.С. ОШ№5. м. Павлоград.
27.04- 08.05. 2020р.
Контрольні роботи з аудіювання, читання та письма потрібно виконати в звичайному шкільному зошиті у лінію, дотримуючись черговості сторінок. Сторінки потрібно пронумерувати. При виконанні робіт потрібно дотримуватися правил каліграфії. Написати дату виконання роботи. Вказати яка це робота (аудіювання, читання, письмо.). Переписати завдання до кожного розділу роботи як англійською, так і українською мовою. Виконати самі завдання, дотримуючись їх чіткої нумерації. Залишати рядок- два після виконання завдання. Фотографувати одночасно дві стоінки в розгорнутому вигляді, в альбомному форматі всі виконані роботи. Фотографії робіт направити учителю одним електронним листом з прикріпленими файлами на електронну пошту на перевірку до 06 Травня. Ті учні, які достроково виконали роботи, можуть направити їх раніше. Зошит потрібно зберігати для опрацювання після карантину.
Аудіювання. 10 клас. 27.04- 01.05
Перегляньте відео і прослухайте уважно текст.
https://www.youtube.com/watch?v=jWzB0sMrt7U&t=79s
I. True or false. Вкажіть чи правдиві, чи ні ці речення. Виконайте письмовий переклад речень, дотримуючись їх порядкового номера.
0. Cesar Venter greeted first the man who was sitting in the waiting room.
1.Cesar Venter arrived to work at the office after 10 o'clock.
2. There were other office workers called by the chief in the waiting room.
3. The man CesarVenter was talking to was waiting for the results of the interview.
4. The head of the office felt good and asked Cesar Venter to tell about himself.
5. CesarVenter is a person with good inerpersonal skills, likes to learn, can make solutions to problems, but he dos not like challenges.
6. CesarVenter is very excited about the opportunity to get computer related job.
7. CesarVenter wants to join this company because he lives not far from the office and can apply his knowledge and skills and improve his quality of life.
8. CesarVenter is a graduate of information technology and once was a marketing officer, so can add value to a new cоmpany.
9.CesarVenter' s weakness is to finish work as quicly as possible never mind what results would be.
10. In his last position CesarVenter helped other emploees to improve the companies overall prodactivity by 20%.
11. CesarVenter tries to avoid conflict situations and can not solve them objectively and logiccaly.
12. CesarVenter would like to have salary of 50 K because he has a unique combination of skills and experience in work
Вкажіть яке з речень правдиве, а яке ні.
1- ; 2- ; 3- ; 4- ; 5- .6- ; 7- ; 8- ; 9- ; 10- ; 11- ; 12- .
II. В твердженнях, які ви вважаєте не правдивими, напишіть речення з тексту,або висловіть свою особисту думку з поясненням, що відповідає змісту даного відео.
Приклад: 0 речення :Cesar Venter greeted first the man who was sitting in the waiting room.
It is not right. Cesar Venter greeted first the secretary, because he came to her first.
Читання. 10 клас. 04.05- 06.05.
II. В твердженнях, які ви вважаєте не правдивими, напишіть речення з тексту,або висловіть свою особисту думку з поясненням, що відповідає змісту даного відео.
Приклад: 0 речення :Cesar Venter greeted first the man who was sitting in the waiting room.
It is not right. Cesar Venter greeted first the secretary, because he came to her first.
Читання. 10 клас. 04.05- 06.05.
1. Прослухайте і прочитайте уважно текст. Випишіть незнайомі слова в словник.
https://www.youtube.com/watch?v=Vk20pnnuisI&list=PLZSiI1uKFFgemJawmYvI7xWyKdbkhx19d&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=Vk20pnnuisI&list=PLZSiI1uKFFgemJawmYvI7xWyKdbkhx19d&index=1
I. True or false. За змістом повідомлення вкажіть чи правдиві, чи ні ці речення. Виконайте письмовий переклад речень, дотримуючись їх порядкового номера.
1. According to the author, modern education is not so modern.
2. The author questions the "modernity" of education all around the world.
3. The author has read in a youth journal that the world education system falls behind .
4. The education system in the past was primarily designed for workers who were required to obey orders.
5. Modern life requires changes to the school curriculum.
6. The era of capitalism requires only good theoretical knowledge to succeed in life.
7. The school doesn't teach us how to make money.
8. Students should be taught financial literacy at school.
9.It is important that only high school students are taught the ability to manage time well.
10. The subject of Technology teaches how to use computers, computer programs, modern equipment and more.
11.A democratic school demands the teacher should be a supervisor rather then a mentor.
12. A modern teacher should help students choose the path in life and provide support in solving life's issues.
Вкажіть яке з речень правдиве, а яке ні.
1- ; 2- ; 3- ; 4- ; 5- .6- ; 7- ; 8- ; 9- ; 10- ; 11- ; 12- .
В твердженнях, які ви вважаєте не правдивими, напишіть речення з тексту,або висловіть свою особисту думку з поясненням, що відповідає змісту даного відео.
II. Answer the questions. Дайте повні відповіді на запитання. Напишіть запитання, а потім повну відповідь до нього англійською мовою. Дотримуйтесь черговості: запитання - відповідь.
1.Why does the author question that modern education is not modern?
2. What source of information does the author cite as an example where she learned the information about it?
3. What were the basic foundations of education 10-20 years ago?
4. What was life like in the past?
5.What are the requirements for knowledge of modern life for young people?
6. What kind of knowledge and skills does life require in capitalism and what becomes important to man?
7. What kind of subjects the author would like to see in the school curriculum?
8. What is time management in your opinion?
9. How would young people like to see education?
10. What is a democratic school for the author?
11. What is the role of the teacher in the modern school?
12. What changes do you see in today's Ukrainian school? Give some examples.
3. Письмо. 27.04- 06.05. 2020р.
Прослухайте пісеньку Співбесіда на роботу. https://www.youtube.com/watch?v=reZQU6OvSrQ
10 -А клас. Використайте навчальний матеріал: таблицю, вправа 4 стр. 68., Карпюк -11 клас, конспект в словнику і напишіть Резюме ( CV- Curriculum Vitae) містера Cesar Venter з відео https://www.youtube.com/watch?v=jWzB0sMrt7U&t=79s
3. Письмо. 27.04- 06.05. 2020р.
Прослухайте пісеньку Співбесіда на роботу. https://www.youtube.com/watch?v=reZQU6OvSrQ
10 -А клас. Використайте навчальний матеріал: таблицю, вправа 4 стр. 68., Карпюк -11 клас, конспект в словнику і напишіть Резюме ( CV- Curriculum Vitae) містера Cesar Venter з відео https://www.youtube.com/watch?v=jWzB0sMrt7U&t=79s
10-Б клас. Використайте навчальний матеріал підручника- Карпюк, 10 кл.: стр.53-55 і напишіть лист- заяву про надання роботи (application for a job) від імені містера Cesar Venter з відео https://www.youtube.com/watch?v=jWzB0sMrt7U&t=79s
Комментариев нет:
Отправить комментарий