воскресенье, 5 апреля 2020 г.

Виконання Планів самостійних робіт на карантині. Оцінювання. 
Англійська мова.
05.04.2020. м. Павлоград. ОШ №5. Вчитель Сизько В.С.
Шановні учні, батьки, вчителі. З 06.04.2020 р.  продовжено дистанційне навчання до 24.04.2020. На початку карантину з 16 по 18 березня були створені, опубліковані в блозі, в групах класних керівників, батьків і учнів Плани самостійної роботи на період карантину для кожного класу за підручниками (Це можна переглянути в Архіві мого блогу - Березень 2020).
Створена чітка і зрозуміла система дистанційного навчання. Була вказана тема для кожного класу, розписані   дати проведення уроків за шкільним розкладом, з конкретними завданнями у підручниках, умовами їх виконання і оцінювання. Учні заздалегіть були повідомлені як буде проведено тематичне оцінювання і які, та за що, оцінки вони отримають. Все залежить від них, їх свідомого відношення до навчання.
Планувалося виконати роботи в зошитах і словниках і здати їх на перевірку з 03.04. 2020.при  поновленні навчального процесу.
В зв'язку з тим, що карантин продовжено з 04.04 до 24.04. відбулися певні зміни і в виконанні та оцінюванні робіт. Тепер потрібно надіслати на мою електронну пошту роботи (фото, word- документ), виконані за останні дві неділі: перша -16.03. -20.03.та друга з 30.03- 03.04.( всього 4 уроки). Інші роботи - після двух неділь, але до 17.04. За підсумками перевірки всіх завдань, буде виставлено 4(вербальні) оцінки, одна за кожен тиждень, на підставі чого буде виставлена тематична вербальна оцінка, а за бажанням учня і цифровий бал.
 Всі учні ведуть зошити. Учні, які не мають доступу до Інтернету,  знаходяться в бабусі і дідуся,  виконують вправи у зошитах, та нададуть їх на перевірку після карантину. Але вони повинні повідомити про це вчителя по телефону.
Чому була вибрана система навчання за складеними Програмами і які переваги надає вона учневі при самостійному навчанні?
1.При Тематичному вивченню предмета учень бачить кінцевий результат своєї навчальної роботи з теми. Працює з підручником, як основним системним навчальним посібником, що передбачає поетапне вивчення граматики, лексики, підготовки усного і письмового говоріння на базі вивченого матеріалу.
2. Має можливість прослуховувати тексти, вправи, лексику англійською мовою з аудіододатку, що дає правильне формування вимови, та значно розвиває навики аудіювання.
3. Чітко планувати свій робочий час, дотримуючись шкільного розкладу уроків, попереджуючи перевтому.
4. Користуватися решебником- ГДЗ, самостійно перевіряти правильність виконання вправ, працювати над помилками і навіть самостійно оцінювати свою роботу- розділ Now I can- тепер я можу. А додаткові дії, вказані учителем в завданні до вправи, дозволяють логічно мислити над її виконанням. Незадовільне ж виконання вправи є - просте списування з решебника- ГДЗ, без інструкції і порядку її виконання.
5. Підходити системно до виконання завдань, навчатися самостійно і зводити роль вчителя як консультанта, та оцінювача досягнень у навчанні. Головний принцип роботи учителя,  в даному випадку, не тільки дати готові знання, але і показати як організувати процес і учитися самостійно .
Хочу відмітити, що на сьогодні 03 квітня, певна частина учнів вже достроково виконали завдання з тем, розраховані на чотири тижні, направили їх на перевірку і отримали тематичне оцінювання з відповіної теми. Приклади виконання завдань і їх оцінювання в особистому кабінеті окремого учня (веде учитель)  ви можете переглянути в публікації   https://happyschoollife01.blogspot.com/2020/03/blog-post_31.htm
Прохоренко Микита 7-В
Прикладом системного підходу до виконання завдань Програми можуть бути роботи учнів 7-В класу Прохоренка Микити, Ігнатовича Андрія, Осінної Лізи, Курінного Ростислава, Герасимчука Даніїла, Насті Федорчук, які чітко вказали №№ уроків, порядок виконання вправ, ведення словника і за підсумками пешої частини тематичного оцінювання отримали словесну характеристику їх робіт і 10 балів за їх згодою. Тепер ці учні, як і ті школярі, хто завчасно виконали завдання, можуть відпочивати до 17.04.та готуватися до вивчення наступної теми.
Розпочинаючи з 20.04. всі класи переходять до вивчення нових тем. Знову будуть опубліковані Плани  самостійної роботи для кожного класу для того, щоб учні бачили перспективу роботи над темою за підручником. Тому дуже важливо закінчити виконання всіх завданнь до 17.04.і отримати тематичні оцінки.
Важливо.
1. В звязку з тим, що учні початкової школи, не мають особистих аккаунтів, електронної пошти, не достатньо володіють сучасними інформаційними технологіями, допомогу у виконанні завдань надають їх батьки.
2. Учні середньої і старшої школи можуть виконувати , підсумкові творчі письмові роботи у Microsoft Office Word, роздруковувати їх та вклеювати в робочі зошити. Зберігати матеріали на електронних носіях і відправляти їх на перевірку вчителю, який має можливість їх роздрукувати і опублікувати, як кращої, за бажанням учня. 
Варя Сухоносова 4-Б.
3. Читання, усне говоріння ви можете направити учителю у Viber, на пошту окремим звуковим файлом, попередньо записавши його на камеру. Це по бажанню.
4. Обовязково ведемо зошити для письмових робіт у кожному класі. Дотримуємося правил Єдиного орфографічного режиму- Дата, вид роботи,  № і сторінка вправи, завдання-що зробити.
Сподіваюся, що цей карантин колись закінчиться і ми знову приступимо до занять у їх звичайній формі.
Журнал Консультацій.
З 06.04. вводиться Журнал консультацій для батьків та учнів. Ви можете звернутися до вчителя з будь якого навчального питання, системи та термінів виконання завдань. Отримати консультацію з вивчення навчального матеріалу. Журнал не носить офіційного статусу, а служить взаємозв'язком між учасниками навчально- виховного процесу і фіксується лише вчителем.
Питання можна надсилати на мою електронну адрес
vasylboguslavskiy1959@gmail.com     і за номером телефона, який можна дізнатися у класного керівника.

Комментариев нет:

Отправить комментарий