воскресенье, 12 апреля 2020 г.

Закінчення навчального року 2019-2020. Сценарії, коригуюче навчання, оцінювання.
Сизько В.С. ОШ №5 м. Павлоград. Україна.
Шановні діти, батьки, учителі. Викладені в даній публікації думки,  і пропозиції є особистою думкою автора і не можуть поширюватися на рішення адміністративних органів, щодо питання закінчення та підведення підсумків навчального року 2019- 2020.
Вашій увазі пропонується ознайомитися з  Інтерв'ю  міністра МОН Любомирою Мандзій з питання: коли закінчиться і почнеться навчальний рік, яким буде ЗНО, початок нового 2020-2021 навчального року.
https://ua-news.liga.net/society/articles/pro-zno-vstup-do-1-klasu-u-vishi-kinets-navchalnogo-roku---intervyu-ochilnitsi-mon
В даній статті я хочу розглянути лише питання проведення і закінчення навчання учнів перехідних класів в поточному році і висловити своє бачення вирішення проблемних питань, які розглядаються в інтерв'ю міністра освіти:
Белеменко Тая. 4-Б.
Белеменко Тая. 4-Б.
1.- Навчальний рік в Україні триває від 1 вересня і має закінчитися не пізніше 1 липня. Навчальні плани шкіл здебільшого розраховані до кінця травня.
2. -Після карантину потрібно знайти час, щоб зрозуміти ситуацію по конкретному предмету у конкретному класі конкретної школи. Коригуюче навчання - виключно у межах компетенції школи і вчителя.
Але це не означає, що до 1 липня всі діти без виключення будуть сидіти за партами. Діти зараз справді працюють, як і вчителі.
3. -Якщо ми не повертаємося у школи до 1 червня, це означає, що період на коригуюче навчання буде у вересні.
Вчителі повинні будуть провести зрізи знань, визначити теми, які потребують доопрацювання, і опрацювати їх за перший місяць навчання 2020-2021 навчального року.
- Міністерство у цьому випадку не буде нічого оцінювати. Це робитиме школа і вчитель. Це їхні повноваження. Важливо, щоб усі діти були охоплені навчанням.
Це має бути справедливо стосовно учнів, які не можуть зараз опановувати матеріал дистанційно.



<a href="http://www.liga.net/">Источник</a>
Курочка Єва. 5-А.
Курочка Єва  5-А.
4. - Коли говоримо про надолуження пропущеного після карантину, мова про ущільнення уроків, більше занять, скорочену програму?
- Єдиного рішення нема, чи треба тиждень, два або місяць. Виключно індивідуальний підхід в межах кожного класу і школи. Педпрацівники точно зможуть діагностувати і виправити ситуацію так, щоб в учнів не було прогалин.
Ось ці чотири тези  Інтерв'ю я хочу освітити, та висловити особисту думку, як я бачу вирішення даної ситуації.
1). Я вважаю це правильним і вивіреним рішенням. При першому сценарію, учні повинні піти на канікули не пізніше 1 липня. Навчальні плани шкіл здебільшого розраховані до кінця травня та в певних питаннях- червня . Вони передбачали проходження практики по предметах  і організацію самообслуговування, проведення підсумкових контрольних робіт, організація літнього оздоровчого табору з елементами вивчення англійської мови, інше.Тож в червні місяці, для певної категорії учнів може бути організована навчальна практика з елементами відпочинку і оздоровлення, а також формування класів, груп по паралелях з учнів, які не мали доступу до Інтернету і не приймали участь в дистанційному навчанні з поважних причин. А також організувати уроки-консультації вчителів для цих учнів у певно визначені дні.
Яковлева Настя  5-В.
Яковлева Настя 5-В
2).  -"Після карантину потрібно знайти час, щоб зрозуміти ситуацію по конкретному предмету у конкретному класі конкретної школи. Коригуюче навчання - виключно у межах компетенції школи і вчителя. 
Але це не означає, що до 1 липня всі діти без виключення будуть сидіти за партами. Діти зараз справді працюють, як і вчителі."
Я повністю підтримую думку міністра , що після карантину на початку, або під час коригуючих курсів, якщо вони будуть введені школою, визначитися хто з учнів опанував програму на карантині самостійно, при керівництві учителя,хто не мав доступу до Інтернет мережі, а хто відпочивав весь цей час. Рекомендація міністра після карантину знову сісти за парти і повторити все, що учні учили, в деякій мірі оправдана і дає змогу чітко визначити, хто та як працював, та як засвоїв програму навчання. 
Щож ж таке коригуюче навчання з точки зору міністерства?
Вчитель визначає теми, з яких є прогалини в знаннях,  проводить у класі вивчення тих тем, які є критичними, вказує які теми потрібно додатково опрацювати дома ( на канікулах).
Гарбовська Милана 8-Б
Кайгородська Даша 10-Б
Слід переглянути записи- конспекти, виконання поставлених навчальних завдань і скоригованих програм, хід дистанційного навчання і тестування online. Зберегти це, як документи, що свідчать про навчання учня на карантині.  Дати словесну характеристику і оцінку роботи учня. Поставити автоматично оцінку і звільнити окремих учнів, які показали високий рівень свідомості і навченості  від проходження тестів, коригуючих  курсів для визначення прогалин у навчанні і навчальних компетентностей школярів.
Ми, вчителі знаємо можливості своїх учнів, відслідковували їх навчання під час карантину, то ж маємо можливість, таким чином заохотити дітей до навчання. Вони днями сиділи за комп'ютерами, наполегливо працювали, пройшли тестування, отримали найвищі бали з навчальної роботи. 
Костюк Кирило 7-В.
Я вважаю, що учні, які повністю опрацювали програми під час карантину, за власним бажанням, можуть відвідувати школу літом, в червні, а за письмовою  заявою батьків, згодою педагогічного колективу  і рішенням педради можуть піти на канікули раніше. 
Це буде справедливо, як до учнів і батьків, так і вчителів школи.
3). та 4). тези  Інтерв'ю  міністра МОН про коригуюче навчання та терміни навчального року, повністю є в компетенції адміністрації школи, педагогічної ради і вищестоячих адміністративних органів.
Науменко Діана 10-А.
Як я особисто буду проводити  підведення підсумків роботи учнів на карантині. 
В попередніх публікаціях ви бачили приклади електронних листів, виконання завдань і письмових вправ окремих учнів. На підставі цього і буде проведено оцінювання роботи учнів з вивчених тем в тій, чи іншій формі.
1. Учні працювали за складеними Програмами вчителем за матеріалом підручників з конкрктним визначенням дат уроків за шкільним розкладом і календарним планом учителя. .  
Всі учні, які опрацювали письмові задання з підручника по темі, отримали оцінювання. Ці оцінки будуть враховані при виставленні комплексної оцінки за тему.  Крім того учні самі оцінили свої досягнення, заповнили таблиці "Зараз я вмію", та "Мій навчальний щоденник".
Я переглянув і проаналізувуав роботи і визначив типові помилки для кожного класу. На корекційних заняттях з учнями після карантину опрацюємо їх.
2. У квітні- травні буде дано завдання з дистанційного аудіювання (прослуховування) текстів і читання та виконання тестових завдань до них у зошитах. Це буде контроль аудіювання та читання, які вважаються підсумковими контрольними роботами з видів мовленевої діяльності.
3. Під час коригуючих занять буде перевірено знання лексики і говоріння - ведення словників, говоріння- переказ одного з творів, написаних за темою з підручника. Також за завданнями вчителя (різні види контролю) буде визначено рівень володіння і засвоєння програми учнями.
Зразок говоріння. Шеремет Соня 4-В клас.
https://drive.google.com/file/d/15vOja5hmztpdkW5uuZq0otERPIVo1V3f/view
Науменко Діана 10-А

4. Таким чином під час самостійних і дистанційних занять на карантині ми повністю опрацюємо теми з підручників, опануємо такі види мовленевої діяльності як письмо, читання, аудіювання. А на заняттях в школі учні продемонструють навички застосування  лексики і говоріння з вивченого матеріалу. Учні, які виявлять бажання, можуть завчасно здати і говоріння, направивши відеофайли на пошту учителя. За бажанням батьків і учнів,  адресат даних файлів  буде вказано в моєму блозі, а учні самі можуть надати доступ до них  зі своєї електронної пошти.
Чернишов Антон 7-В Словник
Артамонова Катя 5-В 
В школі проведено моніторинг участі кожного учня у дистанційному навчанні.То ж учні, які не можуть зараз опановувати матеріал дистанційно і самостійно, отримають завдання на літо, а під час коригуючого навчання  опрацюють і здадуть на оцінку відповідні  індивідуальні завдання.
Дерюга Руслан 4-В Тести.
Звертаю увагу:  Дистанційне навчання дітей є не виконання робіт за учнів батьками, репетиторами, списування з рішебників,  а є їх особисті надбання знань, які вони повинні продемонструвати на коригуючих заняттях після карантину.
Шановні діти, батьки, вчителі- класні керівники. Дозвольте вам подякувати за співпрацю у навчанні. Ви провели велику роботу і виконали Програми самостійної роботи. До 17квітня доопрацьовуємо завдання. З 20.04 до 24.04 невеликий відпочинок. Слухаємо і читаємо казочки, цікаві оповідання.   
 http://english-da.ru/skazki
З 27 квітня ми розпочинаємо вивчення нових тем за підручниками, плани яких будуть опубліковані у моєму блозі.
 Ще раз нагадую, що викладені в даній публікації думки і пропозиції , варіанти оцінювання та закінчення навчального року є особистою думкою автора і не можуть поширюватися на рішення адміністративних органів, щодо питання закінчення та підведення підсумків навчального року 2019- 2020. Все буде залежити від того як довго триватиме і коли завершиться карантин.А нам залишається піклуватися про особисте здоров'я та продовжувати навчальний процес дистанційно до завершення карантину.


<a href="http://www.liga.net/">Источник</a>


<a href="http://www.liga.net/">Источник</a>


<a href="http://www.liga.net/">Источник</a



<a href="http://www.liga.net/">Источник</a>

Комментариев нет:

Отправить комментарий