Дистанційне навчання. Взаемозв'язок учителя з учнями. Приклади виконання та оцінювання завдань.
ОШ №5 м.Павлоград. Сизько В.С.
Шановні учні, вчителі, батьки, Розпочалася друга неділя дистанційного навчання учнів під час карантину. Всі ми разом набуваємо досвіду організації навчального процесу в нових незвичних умовах. Всі ми споглядаємо, читаємо в Інтернеті, дивимося програми в Уou tube про різні підходи до такої праці. Але одна справа, яка нас обєднує це - переорганізація навчання в надзвичайних умовах карантину.
 |
e-mails учнів з роботами.(56) |
Ми бачимо, що в Інтернеті швидко створені та існують різні єлектронні платформи організації навчальної співпраці учасників навчального процесу. Але виникають проблеми. Не всі учні, в силу тих, чи інших причин мають доступ до мережі, а інколи і бажання свідомо працювати.
 |
Софія Шеремет 4-В |
Багато учнів позиціонують себе в мережі під різними "Ніками", що унеможливлює їх розпізнавання без підпису їх прізвищ в e-mail. Неймовірна перезавантаженість електронних платформ, так як кожен вчитель середньої і старшої ланки має від 5-10 класів і більше, в яких від 100 до 150 учнів, що складає певні труднощі для електронного перегляду і перевірки виконаних робіт. Публікації виконаних робіт та фіксація оцінок може бути легко видалена будь якою із сторін навчального процесу. Більш того, оцінка учневі має бути виставлена лише в його робочий кабінет, без доступу до широкого загалу.. Не існує чіткої інструкції з якісного оцінювання навчальних досягнень учнів та журнальної системи виставлення оцінок на період карантину.
 |
Земляная Даша 4-Б |
В даній публікації я хочу поділитися своєю організацією дистанційного навчання на платформі, яку ми давно опанували - це
программа курсу "Intel® Навчання для майбутнього". Створення та ведення блогу.
https://happyschoollife01.blogspot.com/
 |
Копитько Аріна 4-Б |
У викладанні англійської мови, як і інших навчальних предметів, ми огранізовуємо вивчення матеріалу за темами, згідно Інструкції про тематичне і підсумкове оцінювання та ведення класного журналу.
В практиці своєї довготривалої педагогічної роботи(36 років), в окремих випадках по домовленності з адміністрацією, батьками і учнями я не виставляв поточні оцінки окремим учням, але по закінченні теми ці учні повинні були досконало вивчити і захистити на відмінно тему і отримати оцінку. В таких випадках учень навчався не на поточну оцінку, а на результат, заради знань. І такі учні здавали
IELTS the high-stakes English test for study, migration or work та їхали навчатися у ВУЗи англомовних країн..
Цей досвід пригодився і зараз.
 |
Катя Назарова- 10-Б.18сторінок |
На початку карантину були створені, опубліковані в блозі
Плани самостійної роботи на період карантину для кожного класу за підручниками (Архів блогу - Березень 2020). Створена чітка і зрозуміла система дистанційного навчання. Була вказана тема, дати проведення уроків за розкладом, з конкретними завданнями, умовами їх виконання і оцінювання. Учні заздалегіть повідомлені як буде проведено тематичне оцінювання і які, та за що, оцінки вони отримають. Все залежить від них, їх свідомого відношення до навчання.
 |
Катя Атрамонова 5-В |
Ще раз звертаю увагу на попередження втомленності та об'єму завдань на період карантину. Якщо це два уроки на неділю, то і завдання мусить бути відповідним, і розраховане на можливість його самостійного освоєння учнем.
На сьогодні ми вже маємо певні результати. З дозволу учнів я хочу презентувати систему роботи
Чернишова Антона, 7-В та Артамонової Каті, 5-В, Земляної Маші- 4-Б класи , які виконали роботи і надіслали їх фото на електронну адресу вчителя. Одні з кращих робіт і представлені в даній публікації.
 |
Антон Чернишов 7-В |
В зошиті Антона виконані всі вправи, які вказані в Плані самостійної роботи на період карантину. Крім того завершено роботу з попередньої теми «Здоров’я». В словнику чітко відслідковується робота над лексикою та граматикою. Учень завершив самостійне вивчення теми. Заповнив таблицю самооцінювання, в якій вказав високий рівень опанування навчального матеріалу. По закінченню карантину і відновлення навчання у школі, учневі необхідно буде захистити вже написану роботу з усного мовлення по вивченій темі та отримати тематичний бал - оцінку.
 |
Даша Кайгородська.-14 сторінок. |
В зошиті Каті чітко видно дату виконання, номер вправи та сторінку, послідовно виконано всі вправи, які вказані в поурочному Плані самостійної роботи учнів на карантині для 5-го класу.
В зошиті Маші виконані всі вправи у відповідності з завданнями. Відсутні помилки.Роботу учениці можна оцінити найвищими балами.
Хочу відмітити роботу слідуючих учнів Костюк Кирило, Безкровна Ліза, Свінін Арсеній-7в, Платон Сердюков, Катя Назарова, Дарина Вечтомова, Даша Кайгородцева 10-Б. Їх роботи заслуговують уваги та заохочення. Будуть роздруковані, перевірені і надана оцінка згідно норм оцінювання навчальних досягнень учнів.
 |
Гарбовська Милана 8-Б |
Шановні учні, батьки, звертаю вашу увагу на організацію повідомлень, надсилання робіт на e-mail, на телефон у вайбері. Якщо у вас електронна пошта носить "НІК", обовязково вказуйте тему електронного листа, ваші і'мя та прізвище.В іншому випадку ваш лист буде перенаправлений у спам, або не прочитаний. Моя електронна адреса
vasylboguslavskiy1959@gmail.com
Вы також можете задати питання про хід виконання завдань, отримати консультацію як за електронною адресою, так і за номером телефона, який можна дізнатися у класного керівника.
Всім гарного робочого настрою і міцного здоров'я.
Просмотры страницы за сегодня 01.04. -220
Просмотры страницы за вчера 31.03. -491
Просмотры страницы за март месяц -3 573
Комментариев нет:
Отправить комментарий