воскресенье, 10 мая 2020 г.

 Англійська мова. 10 клас.
Тема: Підготовка до ЗНО.
12 травня - 29 травня. Три робочих тижня.
10-Б клас.  Всього 6 уроків
10 -А клас. 10+ 5 уроків.
Якщо ви  починаєте вивчати англійську мову, якщо виучень або студент чи навіть дорослий, то без знання граматики англійську мову ви не будете знати досконало. Проте завдяки сучасним технологіям граматику англійської мови можна вивчати онлайн.  Англійська граматика включає: часи, частини мови, речення та розділові знаки. На її основі формуються мовні навички: аудіювання, читання, письмо і говоріння.

Тиждень 12-15 травня.  Аудіювання. 
Шановні учні, Пропоную вам виконати тести з аудіювання, подібні до тестів ЗНО з англійської мови. Ознайомтеся з методикою і порядком опрацювання такого виду роботи в моїй публікації в блозі   
Сердюков Платон 10-Б
https://happyschoollife01.blogspot.com/2020/03/blog-post_23.html
Уважно прочитайте зміст публікації і лише після цього приступайте до виконання тестів. Ви прослухаєте діалог людей. На сторінці під звуковою доріжкою є запитання і варіанти відповідей. Ви повинні вибрати одну з них. На сторінці є також текст Script діалогу. Ви можете прочитати його, натиснувши бігунком на слові Script.
Назарова Катерина 10-Б
Під питаннями тесту і варіантами відповідей є  шкала процентного оцінювання і вірні відповіді.
Кайгородцева Дар'я  10-Б
По закінченні виконання тесту ви повинні сфотографувати свій результат і надіслати учителю.
Крім того ви повинні зробити аналіз діалогу, за зразком розбіру у моїй публікації. Вказати чому саме ви вважаєте цей варіант відповіді правильним. Без цього виконання тестів буде не дійсним, так як варіанти правильних відповідей ви будете бачити.
Приклад аналітичного розбіру діалогу на відмінну оцінку до 12 балів
Unit 7: Your Family.
http://www.1-language.com/audiocourse/unit7_yourfamily_qu.htm
ви знайдете у блозі 
https://happyschoollife01.blogspot.com/2020/03/blog-post_23.html
Вечтомова Дарина 10-Б
Крайняк Вікторія 10-Б
Я дуже вам рекомендую віднестися серйозно і чесно до навчально- контрольної роботи з даного виду - аудіювання, так як у  майбутньому на уроках, ми будемо практикувати таку діяльність, але вже з належним оцінюванням. Та і вам потрібно готуватися до ЗНО.
Кайгородцева Дар'я 10-Б

Завдання - тести на  12-15 травня. 
 American English. Audio course.  http://www.1-language.com/audiocourse/index.htm
Виконують учні 10-А і 10-Б класів.
Тест № 1 Unit 1: Introductions 1 - Informal   Дата виконання 13.05  http://www.1language.com/audiocourse/unit1_introductions1_qu.htm
Крайняк Вікторія -10-Б
Тест №2  Unit 2: Introductions 2 - Name Pronunciation   Дата виконання 15.05
http://www.1-language.com/audiocourse/unit2_namepronunc1_qu.htm
Науменко Діана 10- А
Додатково лише 10-А клас. + 2
Тест №3 Unit 21: Calling a Friend - Arrangement   Дата виконання 12.05 http://www.1-language.com/audiocourse/unit21_arrangement_scr.htm


Тест №4  Unit 11: Telling the Time   Дата виконання 14.05
http://www.1-language.com/audiocourse/unit11_tellingthetime_qu.htm
Примітка. Дуже важливо!!!
Кайгородська Даша 10-Б.
Тим учням, яким аналітичний розбір діалогів буде складним, я пропоную просто перекласти зміст діалогів  Script  та запитання Questions з варіантами відповідей у зошиті, вписати від руки результати тестів, сфотографувати  і відправити їх  учителю на електронну пошту   vasylboguslavskiy1959@gmail.com . Оцінка до 10 балів

Виконані вправи у зошиті  направте учителю на перевірку до 15 травня.
Продовження слідує.

Тиждень 18-22 травня.
Повторення граматичного матеріалу. Часові форми дієслова. Лексика.
Конспект граматичних форм дієслова виконати в мінімальному об'ємі.
Безмельніцина Дарина 10-А
Тестовий матеріал зафотографувати і надіслати вчителю файлами на пошту. Фото тестового матеріалу повинно включати сам текст і таблицю оцінювання. Переклад.
Група Простих ( неозначених часових форм)-- Simple.
Урок №1  18.05
1.Present Simple   Простий (неозначений) теперішній час.
https://grammarway.com/ua/present-simple   (конспект  маркерів часу)
Вишняков Єгор 10-Б
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit61_present.htm   -Переклад українською мовою.
2. Past Simple  Простий (неозначений) минулий час
https://grammarway.com/ua/past-simple   (конспект  маркерів часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit62_past.htm    -Переклад українською мовою.
3.Future Simple  Простий (неозначений) майбутній час
https://grammarway.com/ua/future-simple  ( конспект маркерів часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit51_future.htm   -Переклад українською мовою.
Група Continuous  (тривалий час).Урок № 2  20.05

1. Present Continuous  Теперішній тривалий час
https://grammarway.com/ua/present-continuous  ( конспект  маркерів часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit52_present.progressive.htm   -Переклад українською мовою.
2. Past Continuous  Минулий тривалий час 
https://grammarway.com/ua/past-continuous  ( конспект маркерів часу )
Тест.  http://www.1-language.com/audiocourse/unit53_past.progressive.htm    -Переклад українською мовою.
3.Future Continuous  Майбутній тривалий час
https://grammarway.com/ua/future-continuous   ( конспект маркерів часу )
Тест.  http://www.1-language.com/audiocourse/unit54_future.progressive.htm   -Переклад українською мовою.

Виконані вправи у зошиті (Уроки 3-4) направте учителю двума електронними  листами на перевірку до 21 травня включно..
Продовження слідує.



Тиждень: 25-29 травня.
Урок №1. 26.05
Повторення.
1. Present Perfect. Теперішній доконаний час.
https://grammarway.com/ua/present-perfect  ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit55_present.perfect.htm  Переклад українською мовою.
2. Past Perfect  Минулий доконаний час.
https://grammarway.com/ua/past-perfect  ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit56_past.perfect.htm   Переклад українською мовою.

3. Present Perfect Continuous  Теперішній доконано-тривалий час.
https://grammarway.com/ua/present-perfect-continuous   ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit58_present.perfect.progressive.htm   Переклад українською мовою.
Дану роботу потрібно направити вчителю на перевірку до 27.05.

Урок №2  28. 05
Контроль письмового говоріння. Мій навчальний щоденник на карантиі. 
Творча робота. Я прирівняю її, в деякій мірі, до усного говоріння, якщо в роботі буде відчуватися чисто ваш особистий досвід.
Твір- лист вчителю про навчальну роботу на карантині англійською мовою і чого ви навчилися з англійської мови.
1. Подумайте про що ви будете писати.
2. Напишіть англійською мовою план до твору у зошиті. Я не даю конкретних пунктів плану, тому, що це чисто ваша творча робота. Але згадайте всі уроки, сайти з правилами, іншим навчальним матеріалом.. Які завдання були легкими, які складними. Що вам сподорбалося в самостійному навчанні, а що ні. Чи виконували ви завдання самостійно, і користувалися допоміжними технічними засобами. 
Яку роль в вашому самостійному навчанні на карантині відіграв мій блог "Проекти досліджень" і які конструктивні рішення ви порадили б вчителю з навчання, як би така ситуація повторилася знову.
Обовязково вкажіть як ви особисто оцінюєте свою роботу, навчальні досягнення і результати під час занять на карантині. Яких практичних навичок ви набули, опрацьовуючи навчальний матеріал. І чи корисний він в підготовці до ЗНО наступного року.
3. Ви можете використати плани розділу "Now I can" з тем, які ми вивчили.
4. Для написання листа обовязково використайте алгоритм: вступ, головна частина. закінчення. Також відповідні вирази і  правильну побудову абзаців. Все це ми вивчали у класі і вели конспекти у словниках, а також на внутрішній стороні обкладинок підручника -О.Карпюк 10 клас 2018р.
5. Напишіть текст твору спочатку на чернетці. Під час його читання і перевірки на граматичну правильність у вас з'являться ще інші думки, доповнення, які ви зможете дописати у творі.
6. Кількість речень твору не обмежена, але вона не повинна бути меншою від кількості речень середнього тексту підручника 19- 21 речення.

Дану творчу роботу потрібно направити вчителю звичайним текстом в пошті (не фото) на перевірку до 28.05. Якщо ви забажаєте, щоб ваш твір було надруковано у моєму блозі "Проекти досліджень" зробіть допис в кінці вашого твору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий