Англійська мова. 10 клас.
Тема: Підготовка до ЗНО.
12 травня - 29 травня. Три робочих тижня.
10-Б клас. Всього 6 уроків
Тиждень 12-15 травня. Аудіювання.
Я дуже вам рекомендую віднестися серйозно і чесно до навчально- контрольної роботи з даного виду - аудіювання, так як у майбутньому на уроках, ми будемо практикувати таку діяльність, але вже з належним оцінюванням. Та і вам потрібно готуватися до ЗНО.
Завдання - тести на 12-15 травня.
American English. Audio course. http://www.1-language.com/audiocourse/index.htm
Виконують учні 10-А і 10-Б класів.
Тест №3 Unit 21: Calling a Friend - Arrangement Дата виконання 12.05 http://www.1-language.com/audiocourse/unit21_arrangement_scr.htm
Тест №4 Unit 11: Telling the Time Дата виконання 14.05
Тестовий матеріал зафотографувати і надіслати вчителю файлами на пошту. Фото тестового матеріалу повинно включати сам текст і таблицю оцінювання. Переклад.
Група Простих ( неозначених часових форм)-- Simple.
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit61_present.htm -Переклад українською мовою.
2. Past Simple Простий (неозначений) минулий час
https://grammarway.com/ua/present-continuous ( конспект маркерів часу)
Виконані вправи у зошиті (Уроки 3-4) направте учителю двума електронними листами на перевірку до 21 травня включно..
Продовження слідує.
Тиждень: 25-29 травня.
Урок №1. 26.05.
Повторення.
1. Present Perfect. Теперішній доконаний час.
https://grammarway.com/ua/present-perfect ( конспект використання і маркери часу)
Дану творчу роботу потрібно направити вчителю звичайним текстом в пошті (не фото) на перевірку до 28.05. Якщо ви забажаєте, щоб ваш твір було надруковано у моєму блозі "Проекти досліджень" зробіть допис в кінці вашого твору.
Тема: Підготовка до ЗНО.
12 травня - 29 травня. Три робочих тижня.
10-Б клас. Всього 6 уроків
10 -А клас. 10+ 5 уроків.
Якщо ви починаєте вивчати англійську мову, якщо виучень або студент чи навіть дорослий, то без знання граматики англійську мову ви не будете знати досконало. Проте завдяки сучасним технологіям граматику англійської мови можна вивчати онлайн. Англійська граматика включає: часи, частини мови, речення та розділові знаки. На її основі формуються мовні навички: аудіювання, читання, письмо і говоріння.Тиждень 12-15 травня. Аудіювання.
Шановні учні, Пропоную вам виконати тести з аудіювання, подібні до тестів ЗНО з англійської мови. Ознайомтеся з методикою і порядком опрацювання такого виду роботи в моїй публікації в блозі
Уважно прочитайте зміст публікації і лише після цього приступайте до виконання тестів. Ви прослухаєте діалог людей. На сторінці під звуковою доріжкою є запитання і варіанти відповідей. Ви повинні вибрати одну з них. На сторінці є також текст Script діалогу. Ви можете прочитати його, натиснувши бігунком на слові Script.
Під питаннями тесту і варіантами відповідей є шкала процентного оцінювання і вірні відповіді.
По закінченні виконання тесту ви повинні сфотографувати свій результат і надіслати учителю.
Крім того ви повинні зробити аналіз діалогу, за зразком розбіру у моїй публікації. Вказати чому саме ви вважаєте цей варіант відповіді правильним. Без цього виконання тестів буде не дійсним, так як варіанти правильних відповідей ви будете бачити.
Назарова Катерина 10-Б |
Кайгородцева Дар'я 10-Б |
Крім того ви повинні зробити аналіз діалогу, за зразком розбіру у моїй публікації. Вказати чому саме ви вважаєте цей варіант відповіді правильним. Без цього виконання тестів буде не дійсним, так як варіанти правильних відповідей ви будете бачити.
Приклад аналітичного розбіру діалогу на відмінну оцінку до 12 балів
Unit 7: Your Family.
http://www.1-language.com/audiocourse/unit7_yourfamily_qu.htm
ви знайдете у блозі Вечтомова Дарина 10-Б |
Крайняк Вікторія 10-Б |
Кайгородцева Дар'я 10-Б |
Завдання - тести на 12-15 травня.
American English. Audio course. http://www.1-language.com/audiocourse/index.htm
Тест № 1 Unit 1: Introductions 1 - Informal Дата виконання 13.05 http://www.1language.com/audiocourse/unit1_introductions1_qu.htm
http://www.1-language.com/audiocourse/unit2_namepronunc1_qu.htmТест №3 Unit 21: Calling a Friend - Arrangement Дата виконання 12.05 http://www.1-language.com/audiocourse/unit21_arrangement_scr.htm
Тест №4 Unit 11: Telling the Time Дата виконання 14.05
http://www.1-language.com/audiocourse/unit11_tellingthetime_qu.htm
Примітка. Дуже важливо!!!
Кайгородська Даша 10-Б. |
Тим учням, яким аналітичний розбір діалогів буде складним, я пропоную просто перекласти зміст діалогів Script та запитання Questions з варіантами відповідей у зошиті, вписати від руки результати тестів, сфотографувати і відправити їх учителю на електронну пошту vasylboguslavskiy1959@gmail.com . Оцінка до 10 балів
Виконані вправи у зошиті направте учителю на перевірку до 15 травня.
Продовження слідує.
Тиждень 18-22 травня.
Повторення граматичного матеріалу. Часові форми дієслова. Лексика.Продовження слідує.
Тиждень 18-22 травня.
Конспект граматичних форм дієслова виконати в мінімальному об'ємі.
Безмельніцина Дарина 10-А |
Група Простих ( неозначених часових форм)-- Simple.
Урок №1 18.05
1.Present Simple Простий (неозначений) теперішній час.
https://grammarway.com/ua/present-simple (конспект маркерів часу)Вишняков Єгор 10-Б |
2. Past Simple Простий (неозначений) минулий час
https://grammarway.com/ua/past-simple (конспект маркерів часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit62_past.htm -Переклад українською мовою.
3.Future Simple Простий (неозначений) майбутній час
https://grammarway.com/ua/future-simple ( конспект маркерів часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit51_future.htm -Переклад українською мовою.
Група Continuous (тривалий час).Урок № 2 20.05
1. Present Continuous Теперішній тривалий час
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit52_present.progressive.htm -Переклад українською мовою.
2. Past Continuous Минулий тривалий час
https://grammarway.com/ua/past-continuous ( конспект маркерів часу )
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit53_past.progressive.htm -Переклад українською мовою.
3.Future Continuous Майбутній тривалий час
https://grammarway.com/ua/future-continuous ( конспект маркерів часу )
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit54_future.progressive.htm -Переклад українською мовою.
Продовження слідує.
Тиждень: 25-29 травня.
Урок №1. 26.05.
Повторення.
1. Present Perfect. Теперішній доконаний час.
https://grammarway.com/ua/present-perfect ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit55_present.perfect.htm Переклад українською мовою.
2. Past Perfect Минулий доконаний час.
https://grammarway.com/ua/past-perfect ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit56_past.perfect.htm Переклад українською мовою.
3. Present Perfect Continuous Теперішній доконано-тривалий час.
https://grammarway.com/ua/present-perfect-continuous ( конспект використання і маркери часу)
Тест. http://www.1-language.com/audiocourse/unit58_present.perfect.progressive.htm Переклад українською мовою.
Дану роботу потрібно направити вчителю на перевірку до 27.05.
Урок №2 28. 05
Контроль письмового говоріння. Мій навчальний щоденник на карантиі.
Творча робота. Я прирівняю її, в деякій мірі, до усного говоріння, якщо в роботі буде відчуватися чисто ваш особистий досвід.
Твір- лист вчителю про навчальну роботу на карантині англійською мовою і чого ви навчилися з англійської мови.
1. Подумайте про що ви будете писати.
2. Напишіть англійською мовою план до твору у зошиті. Я не даю конкретних пунктів плану, тому, що це чисто ваша творча робота. Але згадайте всі уроки, сайти з правилами, іншим навчальним матеріалом.. Які завдання були легкими, які складними. Що вам сподорбалося в самостійному навчанні, а що ні. Чи виконували ви завдання самостійно, і користувалися допоміжними технічними засобами.
Дану роботу потрібно направити вчителю на перевірку до 27.05.
Урок №2 28. 05
Контроль письмового говоріння. Мій навчальний щоденник на карантиі.
Творча робота. Я прирівняю її, в деякій мірі, до усного говоріння, якщо в роботі буде відчуватися чисто ваш особистий досвід.
Твір- лист вчителю про навчальну роботу на карантині англійською мовою і чого ви навчилися з англійської мови.
1. Подумайте про що ви будете писати.
2. Напишіть англійською мовою план до твору у зошиті. Я не даю конкретних пунктів плану, тому, що це чисто ваша творча робота. Але згадайте всі уроки, сайти з правилами, іншим навчальним матеріалом.. Які завдання були легкими, які складними. Що вам сподорбалося в самостійному навчанні, а що ні. Чи виконували ви завдання самостійно, і користувалися допоміжними технічними засобами.
Яку роль в вашому самостійному навчанні на карантині відіграв мій блог "Проекти досліджень" і які конструктивні рішення ви порадили б вчителю з навчання, як би така ситуація повторилася знову.
Обовязково вкажіть як ви особисто оцінюєте свою роботу, навчальні досягнення і результати під час занять на карантині. Яких практичних навичок ви набули, опрацьовуючи навчальний матеріал. І чи корисний він в підготовці до ЗНО наступного року.
3. Ви можете використати плани розділу "Now I can" з тем, які ми вивчили.
3. Ви можете використати плани розділу "Now I can" з тем, які ми вивчили.
4. Для написання листа обовязково використайте алгоритм: вступ, головна частина. закінчення. Також відповідні вирази і правильну побудову абзаців. Все це ми вивчали у класі і вели конспекти у словниках, а також на внутрішній стороні обкладинок підручника -О.Карпюк 10 клас 2018р.
5. Напишіть текст твору спочатку на чернетці. Під час його читання і перевірки на граматичну правильність у вас з'являться ще інші думки, доповнення, які ви зможете дописати у творі.
6. Кількість речень твору не обмежена, але вона не повинна бути меншою від кількості речень середнього тексту підручника 19- 21 речення.
5. Напишіть текст твору спочатку на чернетці. Під час його читання і перевірки на граматичну правильність у вас з'являться ще інші думки, доповнення, які ви зможете дописати у творі.
6. Кількість речень твору не обмежена, але вона не повинна бути меншою від кількості речень середнього тексту підручника 19- 21 речення.
Дану творчу роботу потрібно направити вчителю звичайним текстом в пошті (не фото) на перевірку до 28.05. Якщо ви забажаєте, щоб ваш твір було надруковано у моєму блозі "Проекти досліджень" зробіть допис в кінці вашого твору.
Комментариев нет:
Отправить комментарий