воскресенье, 10 мая 2020 г.

Англійська мова. 8 Клас.
Тема № 4. Geographical outlook. Географічний світогляд.
Підручник Англійська мова 8 клас. О. Карпюк 2016 р.
https://4book.org/uchebniki-ukraina/8-klass/2439-anglijska-mova-8-klas-karpyuk-2016
12 травня - 29 травня. Всього 6 уроків

Тиждень 12-15 травня. стр. 200- 209
Урок №1. 12.05
1. Граматика.  Артикль в англійській мові.
https://grammarway.com/ua/article
На даному сайті повторіть правила вживання артикля в англійській мові. Ви можете зробити невеликий конспект. Також на стр. 201 підручника повторіть правила вживання означеного артикля з географічними назвами. Конспект в словнику даного граматичного матеріалу є обовязковим.
2. Впр. 3 стр 201. Виконайте вправу письмово. Зверніть увагу на вживання нульового артикля з власними назвами.
3. Впр. 1 стр 200, слова в рамочці стр. 201. впр. 4 стр. 202. Словникова робота. Записати слова в словник з перекладом.
4. Письмово впр. 2 стр.200. Визначення ваших географічних знань.
Дана вправа є в рішебніку, тому завдання буде ускладнено.
Напишіть питання українською мовою. Під кожним питанням дайте письмову відповідь англійською мовою. Не забувайте нумерувати питання, відповідно реченням в підручнику

Урок №2. 14.05.
Граматика. Пасивний стан дієслова. Passive Voice
1). Сайт: https://grammarway.com/ua/passive-voice  Це озвучена граматика. Зробити конспект в словнику. В реченні підкреслити підмет і присудок.
2). Параграф 8 стр 261. Повторити утворення пасивного стану. Нам потрібно лише чотири часові форми. Це Present Simple Passive. Past Simple Passive. FutureSimple Passive. Present Perfect Passive. cnh/208- таблиці.
Консультація- Повторення:  Перегляньте свої конспекти, в класі ми писали про звичайні Simple часові форми. Зверніть увагу на обставини часу, які вживаються з тією чи іншою часовою формою: -every day. yesterday. tomorrow. already.
Перегляньте і прослухайте Прислівники часу на сайті: https://grammarway.com/ua/adverbs
2). Впр. 2 стр. 209. Прочитати. Вказати часову форму пасивного стану.
3). Впр.3. стр. 209. Виконати письмово у зошиті. Зробити письмовий переклад після кожного речення вправи.
4). Впр 4 стр. 209. Виконати письмово вправу. Спочатку перекласти речення українською мовою, вказати в дужках часову форму, Утворити питальне і заперечне речення після кожного написаного в зошиті речення вправи.Підкреслити підмет і присудок.

Виконані вправи у зошиті (Уроки 1-2) направте учителю на перевірку до 15 травня.
Продовження слідує.

Тиждень 18-22 травня.
Урок №3. 18.05.
Читання.
1. Впр.2 стр.212. а) і б) -( vocabulary box) Випишіть географічні назви у словник з транскрипцією. Помістіть географічні особові назви у поле Google перекладача і прослухайте їх правильну вимову. Випишіть, як з підручника, так і з перекладача, тлумачення географічної назви і чим вона відома.
2. Впр.2 стр212.б) - завдання до вправи. Читання.

3. Впр. 3 стр. 214. Виконайте письмово вправу. Напишіть спочатку питання українською мовою, і зразу після нього відповідь англійською мовою. Відповіді повинні бути повними реченнями з головними і другорядними членами речення.
Прості речення в англійській мові -
https://grammarway.com/ua/the-simple-sentence (конспект- обовязково).

Урок №4. 21.05.Читання.
1. Впр. 4 стр. 214. а) і б) -( vocabulary box стр. 216)  Випишіть географічні назви у словник з транскрипцією. Помістіть географічні особові назви у поле Google перекладача і прослухайте їх правильну вимову. Випишіть, як з підручника, так і з перекладача, тлумачення географічної назви і чим вона відома.
2. Впр. 4.стр. 214 б) - завдання до вправи. Читання.
3. Впр.5 стр. 216. Завершіть речення і напишіть ці речення українською мовою, відповідно пронумерувавши їх. Писати речення англійською мовою не потрібно.
Типи питань в англійській мові   
https://grammarway.com/ua/types-of-questions  (конспект- обовязково).
4. Впр.6 стр. 216.  Виконайте письмово вправу. Напишіть спочатку питання українською мовою, і зразу після нього відповідь англійською мовою. Відповіді повинні бути повними реченнями з головними і другорядними членами речення.

Зверніть увагу. На правила граматичного матеріалу, який ми вивчали на карантині ( перегляньте всі посилання і записи (конспекти) в словнику, буде дана контрольна робота у вересні 2020-2021 навчального року.

Виконані вправи у зошиті (Уроки 3-4) направте учителю одним електронним листом на перевірку до 22 травня.
Продовження слідує.


Тиждень: 25-29 травня.

Урок №5. 25.05.
Writing an article. Написання статті.
1. Стр. 237. 
Прочитайте зміст рекомендованого навчального матеріалу "Навчальні Стратегії" - "Learning Tip". Виконайте його письмовий переклад у словнику. Надсилати дане завдання вчителю на перевірку не потрібно.

Урок №6. 27.05.

1. стр. 238- 239. Перегляньте зміст письмової роботи "Мій навчальний щоденник". Ви використаєте певні розділи цієї роботи для написання творчої роботи  "Мій навчальний щоденник на карантині".  В даній роботі слід замінити слово "тема-topic" на " карантин- quarantine "

Контроль письмового говорінняМій навчальний щоденник на карантиі. 
Творча робота. Я прирівняю її, в деякій мірі, до усного говоріння, якщо в роботі буде відчуватися чисто ваш особистий досвід.
Твір- лист вчителю про навчальну роботу на карантині англійською мовою і чого ви навчилися з англійської мови.
Використайте "Навчальні Стратегії" - "Learning Tip". стр.237.
1. Подумайте про що ви будете писати.
2. Напишіть англійською мовою план до твору у зошиті. Я не даю конкретних пунктів плану, тому, що це чисто ваша творча робота. Але згадайте всі уроки, сайти з правилами, іншим навчальним матеріалом.. Які завдання були легкими, які складними. Що вам сподорбалося в самостійному навчанні, а що ні. Чи виконували ви завдання самостійно, і користувалися допоміжними технічними засобами. 
Яку роль в вашому самостійному навчанні на карантині відіграв мій блог "Проекти досліджень" і які конструктивні рішення ви порадили б вчителю з навчання, як би така ситуація повторилася знову.
Обовязково вкажіть: Як ви особисто оцінюєте свою роботу, навчальні досягнення і результати під час занять на карантині. Чи виконали ви всі завдання Програми самостійної роботи. Яких практичних навичок ви набули, опрацьовуючи навчальний матеріал. І чи корисний він в підготовці до ДПА наступного року.
3. Ви можете використати плани розділу "Now I can" з тем, які ми вивчили.
4. Для написання листа обовязково використайте алгоритм: вступ, головна частина. закінчення. Також відповідні вирази і  правильну побудову абзаців. Все це ми вивчали у класі і вели конспекти у словниках.
5 Напишіть текст твору спочатку на чернетці. Під час його читання і перевірки на граматичну правильність у вас з'являться ще інші думки, доповнення, які ви зможете дописати у творі.
6 Кількість речень твору не обмежена, але вона не повинна бути меншою від кількості речень середнього тексту підручника 18- 20 речень.

Дану творчу роботу потрібно направити вчителю звичайним текстом в пошті (не фото) на перевірку до 28.05. Якщо ви забажаєте, щоб ваш твір було надруковано у моєму блозі "Проекти досліджень" зробіть допис в кінці вашого твору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий