воскресенье, 10 мая 2020 г.

Англійська мова. 7 Клас. 
Тема  № 4. Places of Interest.  Історичні памятки і визначні місця.
Англійська мова 7 клас. Карпюк 2015 стр.153.
12 травня - 29 травня. Всього 6 уроків.
Допоміжні ресурси
Гугл перекладач      https://translate.google.com.ua/?hl=ru&tab=jT
Граматика.    http://www.study-languages-online.com/ru/en/english-grammar.html
Тиждень 12-15 травня. 2 урока.
Урок №1. 12.05.
Настя Федорчук 7-В
Тема "Some Famous Landmarks of London"/"Деякі відомі пам'ятки Лондона". стр. 155- 158.

1. Лексика. Випишіть в словник словосполучення і незнайомі слова з перекладом впр. 1 стр. 153. ( як з лівого, так і з правого стовпчика).
Чернишов Антон 7-В
2. Читання.
Впр.1 стр. 155.
1). Випишіть в словник лексику Vocabulary Box стр. 156.
2). Уважно прочитайте 4 тексти про відомі визначні місця Лондона. Випишіть в словник власні назви визначних місць, які згадуються в текстах. За допомогою Інтернета перкладіть їх і прочитайте про ці місця.
3). Впр.2. стр. 157. Виконайте тестове завдання за прочитаними тестами. Так як в Рішебниках вже є відповіді, ми ускладнемо завдання. Перекладіть англійські речення- твердження і поряд вкажіть правильне воно, чи не правильне. Неправильні твердження слід скоригувати, написавши достовірну інформацію.
 Пізнавальне відео. Лондон.
https://www.youtube.com/watch?v=piIXzRnJ8PM
Відеофільм з субтитрами. English - London sightseeing.
https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0

Урок №2. 15.05.
Тема- Kyiv. стр.158- 161.
1. 1). Впр.3 стр.158. б).
Випишіть в словник особові назви визначних памяток Київа з їх еквівалентами українською мовою. Внизу сторінок є посилання на правильне читання окремих слів. Ви можете помістити їх у поле Гугл перекладач https://translate.google.com.ua/?hl=ru&tab=jT та слухати,читати і вимовляти їх за диктором.
2). Прочитайте уважно текст і постарайтеся зрозуміти його зміст. Незнайомі слова випишіть у словник з перекладом.
3). Впр.4 стр.161. Виконайте письмово вправу. Заповніть пропуски словами у рамочці.
4). Впр. 5 стр.161 Завершіть письмово речення за змістом тексту Київ.
5).Впр. 3 а) стр. 158. Напишіть речення українською мовою і вкажіть які є правдиві, які ні.

Примітка. Користуючись Рішебніком, ви повинні чітко дотримуватися порядку виконання вправ, указаних вчителем.
Виконані вправи у зошиті і словнику (Уроки 1-2) направте учителю на перевірку до 15 травня.
 Пізнавальне відео. Перегляньте відеофільм.
Відеофільм з субтитрами English 
Kyiv is the capital of Ukraine
https://www.youtube.com/watch?v=hmcQR04EtZU
Best Places to Visit in Kyiv, Ukraine
https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ

Продовження слідує.

Тиждень 18.05 - 22.05.
Повторення.
Урок №3. 19.05. стр. 165-166.
Граматика.
 Повторення часових форм дієслова Past Tenses.
1. Повторіть неправильні дієслова на початку підручника. Що таке неправильні дієслова прочитайте за посиланням  
http://www.study-languages-online.com/ru/en/english-verb-principle-parts.html
2. У підручнику в розділі Граматика повторіть часові форми дієслова 
Past Simple Параграф 2 стр.203.  https://grammarway.com/ua/past-simple
Past Contsnuous    https://grammarway.com/ua/past-continuous  ( конспект).
Past Perfect  параграф 6 стр. 205.   https://grammarway.com/ua/past-perfect   ( коспект).
3. Виконайте впр. 1 стр. 165 б) письмово у зошиті. Ця вправа є в рішебніку, тому завдання буде доповнено: Підкресліть у скдадносурядних та складнопідрядних реченнях в головному та підрядному реченнях підмет та присудок. Після кожного речення зробіть письмовій його переклад.
Виконання рекомендацій вчителя щодо вправ обовязкове. В цьому уроці всього одна письмова вправа.

Урок №4. 21.05. стр. 165-166.
Для успішного виконання вправ повторіть весь граматичний матеріал( пункти 1, 2.) урока №3.
1. Повторіть Типи питань в англійській мові, зокрема Спеціальні питання
https://grammarway.com/ua/types-of-questions   (Конспект в словник обовязково)
1).Виконайте письмово впр. 2 стр.165. з перекладом кожного речення.
2). Виконайте впр3 стр. 166. Підкресліть у скдадносурядних та складнопідрядних реченнях в головному та підрядному реченнях підмет та присудок.
3).  Виконайте письмово впр4 стр.166. Підкресліть присудок в реченні, після кожного присудка в реченні в дужках,  вкажіть часову форму дієслова Past Simple, Past Contsnuous   чи  Past Perfect.
Виконані вправи у зошиті (Уроки 3-4) направте учителю одним електронним листом на перевірку до 22 травня.

Зверніть увагу. На правила граматичного матеріалу, який ми вивчали на карантині ( перегляньте всі посилання і записи (конспекти) в словнику, буде дана контрольна робота у вересні 2020-2021 навчального року.

Продовження слідує.

Тиждень: 25-29 травня.
Уроки №5-6 . 26 Травня.
1. стр. 183- 184. Перегляньте зміст письмової роботи "Мій навчальний щоденник". Ви використаєте певні розділи цієї роботи для написання творчої роботи  "Мій навчальний щоденник на карантині".  В даній роботі слід замінити слово "тема-topic" на " карантин- quarantine " 

2. Контроль письмового говорінняМій навчальний щоденник на карантиі. 
Творча робота. Я прирівняю її, в деякій мірі, до усного говоріння, якщо в роботі буде відчуватися чисто ваш особистий досвід.
Твір- лист вчителю про навчальну роботу на карантині англійською мовою і чого ви навчилися з англійської мови.

1. Подумайте про що ви будете писати.
2. Напишіть англійською мовою план до твору у зошиті. Я не даю конкретних пунктів плану, тому, що це чисто ваша творча робота. Але згадайте всі уроки, сайти з правилами, іншим навчальним матеріалом.. Які завдання були легкими, які складними. Що вам сподорбалося в самостійному навчанні, а що ні. Чи виконували ви завдання самостійно, чи допомагали вам дорослі, ваші батьки і користувалися ви допоміжними технічними засобами, перекладачем. 
Яку роль в вашому самостійному навчанні на карантині відіграв мій блог "Проекти досліджень" і які конструктивні рішення ви порадили б вчителю з навчання, як би така ситуація повторилася знову.
Обовязково вкажіть: Як ви особисто оцінюєте свою роботу, навчальні досягнення і результати під час занять на карантині. Чи виконали ви всі завдання Програми самостійної роботи. Яких практичних навичок ви набули, опрацьовуючи навчальний матеріал.
3. Ви можете використати плани розділу "Now I can" з тем, які ми вивчили.
4. Для написання листа обовязково використайте алгоритм: вступ, головна частина. закінчення. Також відповідні вирази і  правильну побудову абзаців.
5. Напишіть текст твору спочатку на чернетці. Під час його читання і перевірки на граматичну правильність у вас з'являться ще інші думки, доповнення, які ви зможете дописати у творі.
6. Кількість речень твору не обмежена, але вона не повинна бути меншою від кількості речень середнього тексту підручника 16- 18 речень.

Дану творчу роботу потрібно направити вчителю звичайним текстом в пошті (не фото) на перевірку до 28.05. Якщо ви забажаєте, щоб ваш твір було надруковано у моєму блозі "Проекти досліджень" зробіть допис в кінці вашого твору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий